اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راهیابی 13 اثر به مرحله دوم داوری جشنواره

اردبیل ماه آینده میزبان جشنواره تئاتر بسیج است

خبرگزاری فارس: هفتمین جشنواره تئاتر بسیج در استان اردبیل ماه آینده به میزبانی مرکز این استان برگزار می‌شود.

اردبیل ماه آینده میزبان جشنواره تئاتر بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این جشنواره و بررسی آثار به همت هیئت داوران در اردبیل اظهار داشت: اصلی‌ترین هدف ما از برگزاری این جشنواره به نمایش گذاشتن زیباترین و اصیل‌ترین تولیدات هنری، نمایشی در حوزه دفاع مقدس و ارزش‌های متعالی بسیج و این نهاد مقدس است.

عظیم دشتی تصریح کرد: در سال‌های گذشته این جشنواره با عظمت و گستردگی مناسب برگزار شده و ما در نیمه‌دوم شهریورماه نیز شاهد برگزاری جشنواره تئاتر بسیج استان با حضور هنرمندان برجسته سراسر این استان می‌باشیم.

وی با بیان این‌که این جشنواره به شکل دو سالانه برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: گروه‌های متعدد نمایشی از شهرستان‌های مختلف در این جشنواره حضور یافته و سعی می‌کنند در این دوره درخشش مناسبی داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: برای هفتمین جشنواره تئاتر بسیج استان 25 اثر از شهرستان‌های مختلف ارسال شده که از بین آنها در مرحله اول بررسی هیئت داوران 13 مورد انتخاب شده است.

دشتی ادامه داد: ‌در تلاش هستیم آثار راه یافته در مرحله بعدی مورد بازبینی قرار گرفته و نتیجه نهایی انتخاب آثار برتر برای جشنواره 15 شهریور ماه اعلام شود.

به گزارش فارس، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل به ویژگی برگزاری این جشنواره و نحوه شرکت گروه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: قرار است شش گروه نمایشی با راهیابی به مرحله نهایی برنامه‌های خود را ارایه کنند تا از بین آنها گروه‌های برتر معرفی شوند.

دشتی گفت: کیفیت مناسبی را در برگزاری این جشنواره شاهد هستیم که در مقایسه با دوره‌های قبل کیفیت آثار و متن‌ها مطلوب بوده است.

وی در ادامه افزود: آثار راه یافته به این جشنواره پوتین‌های پایدار، دوره‌گرد، خاک آلوده، کپی برابر اصل و همسایه است که به ترتیب نوشته علی حاتمی‌نژاد، رضا صفار، حسین فدایی و پژمان شاهوردی به همراه علیرضا حنیفی است.

دشتی در ادامه تصریح کرد: همچنین اثر نمایشی سرفه‌های اصغر نوشته غریب منوچهری و لکه خون کار رسول بانگین به مرحله بازبینی هفتمین جشنواره تئاتر بسیج استان راه یافته است.

وی دیگر آثار راه یافته به این مرحله را شبیه عباس کار عدالت فرزانه، قاب عکس نوشته مهدی صفاری‌نژاد، فرودگاه اثر مرتضی داری‌وند، ابریشم بانو کار عزت مهرآوران، آفتابگردان کار عدالت فرزانه‌، شهادت‌خوانی اثر فرهاد ارشاد از جمله این آثار است.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول