اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه هنری ایلیا گناوه:

گروه تئاتر ایلیا در جشنواره تئاتر شهروند شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر گروه تئاتر ایلیا شهرستان گناوه از حضور گروه تئاتر ایلیا در جشنواره تئاتر شهروند خبر داد.

گروه تئاتر ایلیا در جشنواره تئاتر شهروند شرکت می‌کند

محمد مظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: گروه تئاتر ایلیا با نمایش "کی آشغالاشو اینجا ریخته" در جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان در استان گیلان شرکت می‌کند.

وی افزود: نمایش خیابانی که با حضور هنرمندان گروه تئاتر ایلیا و با همکاری شهرداری بندر گناوه و انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تهیه شده قرار است در روزهای 31 مرداد تا 3 شهریور در شهر لاهیجان و در سومین جشنواره تئاتر خیابانی شهروندی شرکت کند.

مدیر گروه هنری ایلیا گناوه خاطر نشان کرد: این نمایش با موضوع فرهنگ شهروندی و با شیوه آموزشی تهیه شده و روش صحیح دفع زباله و شیوه بازیافت را آموزش می‌دهد.

مظفری خاطر نشان کرد: این نمایش که پیش از این با همکاری شهرداری بندر گناوه بیش از 30 اجرای عمومی را در سطح شهر گناوه داشته مورد استقبال خوب هنرمندان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در یکی از اجراها نیز شهردار گناوه در میان گروه اجرایی حضور یافته و ضمن تماشای اجرا خواستار ادامه چنین نمایش‌هایی برای ترویج فرهنگ صحیح شهرنشینی شد.

کارگردان نمایش" کی آشغالاشو اینجا ریخته" بیان کرد: قرار است اجراهای این نمایش تا روز عید فطر در گناوه ادامه داشته باشد.

مظفری بیان کرد: رضا رحمانی و خداکرم جوهری؛ بازیگر، روح‌الله پورقصاب؛ سرپرست گروه، صادق نیک‌پرست؛ دستیار کارگردان و سبحان ضرغامیان پور طراح پوستر و بروشور این نمایش هستند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول