اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

خبرنگاران مؤثرترین قشر جامعه در دفاع از آزادی هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس گفت: امروز خبرنگاران در دفاع از آزادی و استقلال کشور و تمامیت آن می‎توانند جزو مؤثرترین طبقات جامعه باشند.

خبرنگاران مؤثرترین قشر جامعه در دفاع از آزادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عیسی امامی صبح امروز در نشست قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران استان اظهار داشت: خبرنگاران رسانه و مطبوعات نقش بسزایی در آگاهی و اطلاع‎رسانی جامعه خواهند داشت و اگر حرکت مطبوعات در مسیر جامعه باشد به رشد و شکوفایی رهنمون خواهیم شد.

وی ریسک‎پذیری را یکی از خصلت‎های نیک خبرنگاری برشمرد و بیان کرد: بعضی اوقات ریسک خبرنگاران تا عرصه ایثار، فداکاری، جانبازی و شهادت پیش می‎رود.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خبرنگاران اگر دیروز در دفاع مقدس همپا با دیگر رزمندگان، مدافع حقوق کیان مردم و نظام بودند امروز باید مدافع ارزش‎ها و حقوق مردم در عرصه‎های مختلف به ویژه عرصه اقتصادی باشند.

امامی تصریح کرد: اگر حوادثی در جامعه اتفاق بیفتد خبرنگاران از افراد اولیه هستند که در صحنه حضور پیدا می‎کنند حال می‎خواهد حوادث از نوع عادی نظیر اتفاقات سیاسی، اجتماعی و مسائلی از این قبیل باشد یا حوادثی مهم و پرخطر مانند سیل، زلزله و بلایای طبیعی اتفاق بیفتد که خبرنگاران همواره پیشگام هستند.

وی نقش خبرنگاران را به مثابه نقش سفرا و دیپلمات‎های کشور در مسائل منطقه‎ای و بین‎المللی دانست و عنوان کرد: خبرنگاران می‎توانند در صلح، آرامش و امنیت کشور، منطقه و حتی جهانی نقش‎آفرین باشند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید در حفظ وحدت جامعه تلاش کنند یادآور شد: نقش خبرنگاران در آگاهی جامعه و جهت‌دهی مثبت آن قابل تقدیر و ستودنی است.

در پایان این مراسم از خبرنگاران استان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول