اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دماوند:

داشتن روحیه بسیجی نیاز امروز خبرنگاران است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند برخورداری از روحیه‏ای بسیجی‏وار را نیاز امروز قشر خبرنگار در کشور خواند.

داشتن روحیه بسیجی نیاز امروز خبرنگاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران داوود طایفه‏خانی شب گذشته در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اهل قلم و روز خبرنگار که به همت سپاه پاسداران ناحیه دماوند و با حضور فرماندار شهرستان دماوند، مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران ناحیه دماوند و جمع زیادی از اصحاب رسانه‏های فعال حوزه شرق استان تهران در این ناحیه برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاری در سطوح مختلف خود نظیر نوشتاری، شنیداری و تصویری پیشه‏ای دشوار قلمداد می‏شود.

وی ادامه داد: خبرنگاران در حالی که قصد و نیتشان پوشش اخبار نهادهای مختلف است، گاه برای این خدمت‏رسانی و کسب زمانی مناسب برای انجام امور خود با مشکلاتی مواجه می‏شوند.

طایفه‏خانی اضافه کرد: از این رو، پرداختن به حرفه خبرنگاری نیازمند برخورداری از روحیه شکست‏ناپذیر بسیجی در اصحاب رسانه است.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند افزود: یک فرد رسانه‏ای باید مانند بسیجیان با شناختی صحیح از اهداف خود هرگز دست از تلاش و کوشش بر ندارد.

*دفاع مقدس دنیایی از صحنه‏های حماسی است

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند همچنین عرصه‏های پرفیض دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی را دنیایی از صحنه‏های حماسی خواند.

وی ادامه داد: مرور خاطرات دوران پرشکوه هشت دفاع مقدس و یادآوری رشادت‏های فرزندان این مرز و بوم اسلامی، صحنه‏هایی را در اذهان یادگاران آن برهه حساس زمانی تداعی می‏سازد که شاید بسیاری از آنها در قاب دوربین‏های تلویزیونی ثبت نشد.

طایفه‏خانی اضافه کرد: بدون شک آن لحظات نورانی و روحانی جبهه‏های حق علیه باطل از نظر خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) دور نخواهد ماند.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند افزود: تصاویری که گاه از رسانه ملی در ایام مختلف به نمایش گذاشته می‏شود، تنها قطره‏ای از آن دریای بیکران است.

وی ادامه داد: خبرنگاران در جبهه‏های جنگ با تلاشی مثال‏زدنی به ثبت و ضبط آن لحظات مبادرت می‏ورزیدند اما امکانات در سه دهه پیش از این به شکل امروزی وجود نداشت.

طایفه‏خانی اضافه کرد: بسیاری از رزمندگان سلحشور ایران اسلامی در جبهه‏های جنگ شاید به نوعی از فقدان این ابزارهای رسانه‏ای شادمان می‏شدند، چرا که آنها وجود حتی ذره‏ای ریا را در اعمال خود تحمل نمی‏کردند.

در پایان این مراسم از اصحاب رسانه‏های فعال در حوزه شرق استان تهران از جمله خبرگزاری فارس با تقدیم هدیه یادبود و لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/ک10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول