اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

انتقادهای سازنده خبرنگاران را می‌پذیریم

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان انتقاد سازنده را بسترساز پیشرفت و توسعه دانست و گفت: ما انتقادهای سازنده خبرنگاران را می‌پذیریم.

انتقادهای سازنده خبرنگاران را می‌پذیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی در مراسم افتتاح دفتر جدید خانه مطبوعات استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: خبرنگاران باید علاوه بر نقدهای سازنده، در جاهایی هم که مدیران به ناحق مورد هجمه قرار می‌گیرند باید از آنها دفاع کنند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: توسعه و پیشرفت بدون توجه به گیر و گرفت‌ها محقق نمی‌شود و خبرنگاران در این زمینه می‌توانند با گوشزد کردن برخی مسائل، مسئولان را در زمینه دستیابی به توسعه همه‌جانبه و پیشرفت کردستان حمایت کنند.

به گفته شهبازی، نقش‌آفرینی رسانه‌ها و خبرنگاران در این راستا کارساز است به شرطی که تعامل مثبتی با هم داشته باشند و از برخی تنش‌ها دوری نمایند.

وی یادآور شد: برخی‌ها الکی و به دور از واقعیت‌ها از مدیران و مسئولان استان انتقاد می‌کنند که خبرنگاران باید مانع از چنین حرکت‌هایی شوند و همانند انتقاد از مسئولان، جلو این اقدامات ناشایست را بگیرند.

استاندار کردستان در این مراسم قول داد که توسط دستگاه‌های اجرایی استان خانه مطبوعات تجهیز شود و گفت: کمک به مطبوعات استان برای جلوگیری از انتقادهای سازنده نیست بلکه اعتقاد داریم که رسانه و خبرنگاران در پیشبرد اهداف موثر هستند و باید آنها را حمایت کرد.

وی گفت: اگر چه تغییراتی در وضعیت مکانی خانه مطبوعات صورت گرفته است اما باز این مکان در شأن اصحاب رسانه استان کردستان نیست و در فکر تامین فضای مناسب‌تری خواهیم بود.

به گزارش فارس، خانه مطبوعات استان کردستان پیش از این در اتاقی واقع در مجتمع فرهنگی هنری فجر فعالیت می‌کرد که به همت شهرداری سنندج، مکان جدید با وسعت بیشتری و به صورت مستقل در اختیار آنان قرار گرفت.

گفتنی است، علاوه بر غیبت 9 نفر از اعضای هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات، کمتر از 30 نفر از به اصطلاح خبرنگاران عضو این خانه در مراسم افتتاح دفتر جدید حضور داشتند.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول