اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

خبرنگاران زمینه رشد و بالندگی جامعه را فراهم کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبرآباد گفت: اگر در کار خبرنگار صداقت، وفاداری به نظام و اسلام باشد به طور یقین موجب رشد و بالندگی جامعه خودش می‌شود.

خبرنگاران زمینه رشد و بالندگی جامعه را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، مصطفی دشت‌آبادی در آیین گلباران قبر شهید اسماعیل عمرانی یکی از فعالان عرصه خبر اظهار داشت: باید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا قدردان خون پاک آنها باشیم.

وی شهادت را توفیق بزرگ الهی دانست و افزود: خداوند متعال به خانواده شهدا و از جمله خانواده شهید اسماعیل عمرانی یکی از فعالان عرصه خبر توفیق ویژه‌ای داشته که یکی از فرزندان آنها در مسیر الهی به شهادت رسیده است که این توفیق برگرفته از دامن پاک مادر، تربیت صحیح پدر و اعتقادات پاک و انگیزه الهی آنها است.

دشت‌آبادی با اشاره به فعالیت خطیر خبرنگاران در جامعه تصریح کرد: خبرنگاری یک هنر و وظیفه بسیار خطیر است و جایگاه بسیار خوبی در جامعه دارد و می‌تواند یک جامعه را به سربلندی برساند.

وی خاطرنشان کرد: اگر از این هنر درست استفاده شود و در کار خبرنگار صداقت، وفاداری به نظام و اسلام باشد به طور یقین موجب رشد و بالندگی جامعه خودش می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنبرآباد بیان داشت: اگر خبرنگاری اعتقادات و صداقت خود را زیر پا بگذارد، می‌تواند جامعه را به سراشیبی سقوط برساند.

دشت‌آبادی ابراز داشت: خبرنگاران ما پای‌بند به اصول اعتقادی هستند و مسیر رشد جامعه را بیش از پیش ادامه می‌دهند و با اقدامات خود موجب سربلندی نظام و انقلاب می‌شوند.

به گزارش فارس، در این آیین با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان از خبرنگاران فعال رسانه‌های مختلف در شهرستان عنبرآباد با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول