اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

خبرنگاران از تیترهای وحدت‌آفرین استفاده کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: خبرنگاران در انجام رسالت خود از تیترهای وحدت‌آفرین و مثبت استفاده کنند و از به کار بردن تیترهای تفرقه‌انگیز که باعث نگرانی مردم می‌شود خودداری کنند.

خبرنگاران از تیترهای وحدت‌آفرین استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان پلدختر یاد و خاطره شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را گرامی داشت و گفت: شهید محمود صارمی به دست طالبان متحجر در مزارشریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نایل آمد و غیر از او نیز خبرنگاران بسیاری در دوران دفاع مقدس برای بیان واقعیت‌ها و اجرای رسالت خود جان خویش را از دست دادند.

فرماندار پلدختر افزود: خبرنگار با مشاهده خواسته‌ها و مشکلات مردم و با ارائه راهکار به مسئولان و شناساندن پتانسیل‌های هر منطقه به دولت‌مردان بدون هر گونه تفسیر و دخل و تصرف می‌تواند زمینه تحول و پویایی جامعه را فراهم کند.

رشیدی تصریح کرد: خبرنگاران در انجام رسالت خود از تیترهای وحدت‌آفرین و مثبت استفاده کنند و از به کار بردن تیترهای تفرقه‌انگیز که باعث نگرانی مردم می‌شود خودداری کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با کم‌ترین امکانات با توجه به اهمیت رسالتی که دارند مظلوم‌ترین تلاشگران جامعه هستند، افزود: خبرنگاران بازوان پرتوان مسئولان هستند که زمینه رشد و توسعه شهرستان را فراهم می‌کنند.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه خبرنگاران قشر آگاه، بیدار و هوشیار جامعه هستند که باید به دنبال تقویت نقاط قوت کارها باشند و از تضعیف دوری کنند، گفت: قلم خبرنگاران باید در جهت توسعه بچرخد زیرا خبرنگاران عامل مهم در سازندگی هستند و آنان پل ارتباطی و رابطان ممتاز برای مدیران و جامعه بوده که در راستای فعالیت خود خالصانه عمل کردند.

وی افزود: رسانه‌ها به عنوان رابط مردم و مسئولان مشکلات را مطرح کنند و مسئولان نیز به عنوان نمایندگان دولت پذیرای انتقادات آنها باشند.

همچنین امام جمعه پلدختر در این مراسم با بیان اینکه شجاعت و امانتداری در خبر دو خصوصیت یک خبرنگار است، گفت: اگر خبرنگاران می‌خواهند در کار خود موفق و سربلند باشند، باید تعالیم اسلامی و قرآنی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام محمدعلی لروند افزود: وظیفه دیگر خبرنگاران نقد منصفانه و انتقاد است و مسئولان هم باید در قبال این نقدها تحمل‌پذیری بیشتری از خود نشان دهند.

امام جمعه پلدختر گفت: خبرنگاران قبل از انعکاس یک خبر باید از صحت و سقم آن آگاهی پیدا کنند، تا خدایی نکرده دشمنان نظام از آن سوء استفاده نکنند.

وی اظهار داشت: خبرنگار باید شهامت کافی داشته باشد و حکومت اسلامی باید از اینگونه خبرنگاران در مقابل مشکلات ایجاد شده توسط برخی مدیران حمایت کند.

در این مراسم از خبرنگاران شهرستان پلدختر با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ل۱۰/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول