اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران:

مجلسی‌ها و خبرنگاران مازندرانی نشست فصلی برگزار کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان مازندران، گفت: برای رسیدگی بهتر به مشکلات استان لازم است تا نمایندگان مجلس و خبرنگاران، نشست فصلی برگزار کنند.

مجلسی‌ها و خبرنگاران مازندرانی نشست فصلی برگزار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، رستم دهقان صبح امروز در سومین همایش تجلیل از خبرنگاران شرق استان که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امامان جمعه، فرمانداران، شهرداران و مدیران ادارات سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه در بهشهر برگزار شد، از نمایندگان مجلس خواست تا در پایان هر فصل، نشستی را با خبرنگاران حوزه انتخابی خود داشته باشند.

وی از وضعیت قانونگذاری درباره فعالیت‌های خبرنگاران انتقاد کرد و گفت: باید فراکسیون رسانه‌ها در مجلس تشکیل شود.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران همچنین زیرساخت‌های نشریات محلی را نیازمند تغییر و تحولات اساسی دانست که باید به یاری خبرنگاران و مسئولان حل و فصل شود.

دهقان همچنین از مسئولان شرق مازندران خواست تا در جهت خانه‌دار شدن خبرنگاران هم آستین بالا بزنند و مسکن مهر شرق مازندران ساخته شود.

وی همچنین از اعلام آمادگی خانه مطبوعات مازندران برای اعزام خبرنگاران شرق مازندران به مشهد مقدس پس از پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

در پایان این مراسم علاوه بر تقدیر از 10 خبرنگار فعال شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه از سایر خبرنگاران شرق مازندران هم با تقدیم هدایایی قدردانی شد.

بلال کشاورزیان خبرنگار صدا و سیما در بهشهر، امرالله یداللهی خبرنگار صدا و سیما در نکا، علی اصغر فتوحی خبرنگار صدا و سیما در گلوگاه، میثم محسنی خبرنگار ایرنا در مازندران، آزاده بابانژاد خبرنگار فارس در بهشهر و گلوگاه، نسیبه دوستدار خبرنگار بهنگر و پیام زمان در نکا، مریم نظری خبرنگار فارس در نکا، علی اکبر مقدسی سردبیر و خبرنگار بهنگر و مدیر سایت خبری ونگ نیوز در نکا، عبدالحسین مرتضوی خبرنگار روزنامه جمهوری و اطلاعات در بهشهر و حسین احمدی خبرنگار فجر خزر از سوی مسئولان سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه به‌عنوان 10 خبرنگار برتر اعلام شدند.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول