اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعال سیاسی بحرینی در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس:

دیدار با مقام معظم رهبری نقطه شروع ایستادگی و مبارزه برای زنان عرب است

خبرگزاری فارس: فعال سیاسی بحرینی در مشهد گفت: دیدار با مقام معظم رهبری نقطه شروع ایستادگی و مبارزه برای زنان عرب است.

دیدار با مقام معظم رهبری نقطه شروع ایستادگی و مبارزه برای زنان عرب است

نرجس مهدی صالح فعال سیاسی اجتماعی بحرینی در گفت‌وگو با فارس در مشهد، اظهار کرد: ایران مادر حرکت‌های انقلابی و بیداری اسلامی است؛ کشورهای عربی در بیداری اسلامی حس ایستادگی و مبارزه را از ایران الهام می‌گیرند و این نشان از نقش مهم ایران در پیشبرد اهداف بیداری اسلامی کشورهای عربی است.

نرجس مهدی صالح گفت: زن به منزله جهادگر و ایثارگر در دوران جنگ شمرده می‌شود و مادر شهید، خواهر شهید و همسر شهید زنانی از جنس ایثار و ایستادگی هستند؛ در واقع اساس هر حرکتی زن است و حضور پررنگ زنان در عرصه بیداری اسلامی نشان از منزلت زن در کسب اهداف عالی و کمال دارد.

وی درباره دیدار زنان کشورهای بیداری اسلامی با رهبر گفت: خدا را شاکرم که نخستین سفرم به ایران اسلامی همزمان با دیدار رهبر معظم انقلاب بوده و کشورهای عضو بیداری اسلامی ایشان را رهبر واحد خود می‌دانند.

وی تصریح کرد: دیدار با ایشان توام با رضایتمندی، شعف درونی و گریه بود؛ سخنان رهبر در باب نقش زنان در بیداری اسلامی و ارشاد به ایستادگی و مبارزه در برابر استکبار نقطه شروع و تولدی دوباره از جنس شجاعت و مبارزه بود.

نرجس مهدی صالح با اشاره به وضعیت عربستان در بیداری اسلامی گفت: بیداری اسلامی به عربستان هم کشیده خواهد شد و همین ترس و رعب را در حاکمان عربستان به ‌وجود آورده؛ آنان نسبت به ورود بیداری اسلامی از بحرین به عربستان آگاهند و حضور سربازان و نظامیان این کشور در بحرین گواه بر ترس انان است.

وی در پایان اغتشاشات در سوریه را متمایز از بیداری اسلامی خواند و گفت: انقلاب سوریه از جنس بیداری اسلامی نیست بلکه توطئه استکبار و دلیل اصلی این امر حمایت و پشتیبانی بشاراسد از ایران و حزب الله است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول