اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان:

مسلمانان با قدرت در برابر قداره‌کشی غربی‌ها ایستادگی کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسلمانان باید با قدرت جلوی قداره‌کشی مدعیان حقوق بشر در جهان ایستادگی کنند.

مسلمانان با قدرت در برابر قداره‌کشی غربی‌ها ایستادگی کنند

آیت‌الله علی اسلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: قرآن کریم به عنواه بهترین و ارزشمند‌ترین راهنما برای تمام انسان‌ها و به ویژه مسلمانان سفارش شده که تنها با انجام عبادات و نیایش‌های خالصانه می‌توان زمینه را برای نزدیکی هر چه بیشتر خود به خداوند متعال را فراهم کرد و سبب رستگاری و سعادت‌مندی جاودانه شد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: توجه به عرصه‌های معنوی در هر زمانی سوق دهنده انسان به سوی کمال بوده و سبب افزایش روحیه آگاهی در بین آحاد گسترده ملت می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم و به ویژه جوانان باید با استفاده هر چه بهتر و مغتنم‌تر از این ماه، زمینه را برای نزدیک‌تر کردن ارتباط خود با خداوند متعال فراهم کنند، افزود: امروز اتحاد و شجاعت معنوی مسلمانان لرزه بر اندام تمام مستکبران عالم انداخته و آنان را در اهداف و برنامه‌های خویش ناکام گذاشته است.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تمام درهای مغفرت و بخشایش الهی در ماه مبارک رمضان باز است و انسان‌ها با خضوع و التماس به درگاه الهی می‌توانند مورد بخشش و رضایت الهی قرار گیرند.

وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه تصریح کرد: جوشش ملت‌های مسلمان منطقه منافع تمام زورگویان و کافران را در عالم از بین برده و سبب اقتدار دین مبین اسلام شده است.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم و حکومت‌های بیدار در دنیا امروز با کنار زدن اندیشه‌ها و افکار لیبرالیستی خواهان استرداد هر چه زودتر اسلام به مرز‌های خود هستند، بیان کرد: امروز مکتب والای اسلام به یک مکتب جهانی و بزرگ تبدیل شده و همه در پی آن هستند که به سوی این مکتب گسترده حرکت کنند.

اسلامی با بیان اینکه کشور مصر پس از سقوط حکومت فاسد مبارک وارد مرحله تازه‌ای شده است، عنوان کرد: حاکم خود فروخته و ستمگر پیشین مصر با گسترش ارتباطات خود با رژیم منحوس و غیر قانونی صهیونیستی موجب تداوم‌یافتگی هر چه بیشتر این رژیم گستاخ شده بود اما رئیس جمهور اسلام‌گرا و مردمی جدید در این کشور با قدرت تمام برابر این رژیم غاصب ایستادگی کرده و از حقوق مسلمانان دفاع می‌کند.

وی با اشاره به کشتار وحشیانه مسلمانان در کشور میانمار اظهار کرد: امروز اروپائیان و کشورهای مدعی حقوق بشر با ارتکاب چنین جنایاتی به جهانیان نشان می‌دهند که به هیچ وجه طرفدار راستین حقوق انسان‌ها و گروه‌های مختلف بشری نبوده و تنها در پی دست‌یابی به منافع همه جانبه خود هستند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: ملت‌های مسلمان امروز باید با حفظ وحدت و یکدلی در میان خود عرصه را برای شکست دادن و فرو نشاندن قداره‌کشی اروپائیان و به ویژه استکبار را فراهم کرده و سبب روحیه اقتدار و عزت اسلامی در بین ملت‌های مسلمان شوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول