اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 شب

"قرار ایستادگی" جنگ 33 روزه را بررسی می‌کند

خبرگزاری فارس: به مدت سه شب سلسله نشست نقد و بررسی ابعاد جنگ 33 روزه در اصفهان برگزار می‌شود.

"قرار ایستادگی" جنگ 33 روزه را بررسی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هم‌زمان با سالروز آغاز نبرد جانانه نیروهای مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان علیه رژیم منحوس صهیونیستی، شهر اصفهان میزبان سه شب نشست نقد و بررسی سیاسی با عنوان "قرار ایستادگی" می‌شود.

در این سه شب که نشستی به پاس 33 روز مقاومت حزب الله لبنان در اصفهان برگزار می‌شود، سخنرانانی از جمله علی اکبر رائفی‌پور، نادر طالب‌زاده و حجت‌الاسلام مهدی طائب حضور دارند.

این جلسات با موضوعاتی مانند "رژیم صهیونیستی در قبل و بعد از جنگ 33 روزه"، "نقش رسانه‌ها در جنگ 33 روزه" و "تأثیرات جنگ 33 روزه بر تحولات منطقه" مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

سلسله نشست قرار ایستادگی، که به همت گردان فرهنگی سلمان (دارالولایه) برگزار می‌شود، در روزهای 21 تا 23 تیرماه سال جاری از ساعت 20:45 در تالار ادب شهر اصفهان واقع در میدان امام حسین (ع)، خیابان باغ گلدسته، بلوار هشت بهشت برگزار می‌شود.

به گزارش فارس از اصفهان، جنگ 33 روزه هم‌زمان با 22 تیر 1385 در مرز لبنان و فلسطین اشغالی با عملیاتی با عنوان "وعده صادق" میان نیروهای حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی آغاز شد که پس از 33 روز مقاومت دلیرانه نیروهای حزب الله و به رغم استفاده رژیم اشغالگر قدس از تمام امکانات موجود، با شکست مفتضحانه این رژیم و پیروزی مقاومت اسلامی به پایان رسید.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول