اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزآباد:

مردم ما مقاومت و ایستادگی را به خوبی فراگرفته‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزآباد گفت: مردم ایران در تمام دوره‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، درس مقاومت و ایستادگی را به خوبی یاد گرفته‌اند.

مردم ما مقاومت و ایستادگی را به خوبی فراگرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، عزیزالله هاشمی زاده بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزآباد و آیین معارفه معاون فرماندار که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به فرموده‌های حضرت امیرالمومنین علی (ع) اظهار داشت: هرکس از گناه فاصله بگیرد خداوند روزنه‌ای به روی او باز می‌کند که از ظلمت بیرون می‌رود.

وی افزود: با باز شدن این روزنه انسان به گناه آلوده نمی‌شود و از تمام گرفتاری‌ها خارج می‌شود.

امام جمعه  فیروزآباد بیان داشت: منشا تمام مشکلات انسان پیروی از هواهای نفسانی بوده و سلامت روحی و جسمی در جایی است که پیروی از فرامین الهی در راس کارهای انسان باشد.

هاشمی‌زاده ادامه داد: نظام اسلامی با عمل به دین به اعتلای علمی رسیده و در بخش‌های مختلف برای جهانیان حرف دارد و وظیفه ما در این راستا سنگین است.

وی افزود: فرمایش مولای متقیان در باره گذرا بودن مسئولیت راهگشاست و تمام مسئولان باید همت خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزآباد در پایان با اشاره به معرفی معاون فرماندار فیروزآباد گفت: انتخابی که امروز از سوی فرماندار، استاندار و معاون سیاسی و امنیتی و مدیران ستادی استانداری فارس صورت گرفته می‌تواند نقش فرماندار را در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پررنگ‌تر در این شهرستان نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد: معاون جدید فرمانداری فیروزآباد شخصیتی دانشگاهی و از نیروهای وزارت کشور که با 22 سال سابقه، در این سیستم می‌تواند نقش اساسی و قابل قبولی را به نمایش بگذارد.

در ادامه فرماندار شهرستان فیروزآباد اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای پالایش ذهن و روح انسان از گرد و غبار، گناه و خودسازی است.

جهانبخش بهمنی افزود: امید است که بتوانیم در این ماه بهترین خدمت‌ها را به هم‌نوعان خود انجام دهیم.

فرماندار شهرستان فیروزآباد در بخش دیگری از سخان خود با اشاره به سیاه‌نمایی برخی از افراد در اقدامات دولت خدمتگذار بیان داشت: برخی از افراد با ایجاد جو روانی در جامعه از جمله موضوع ارزاق مورد نیاز مردم در شهرستان‌ها به منظور اختلاف‌افکنی میان آنها اقداماتی را انجام می‌دهند.

بهمنی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در چهارم ماه مبارک رمضان در جمع کارگزاران نظام اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اگر بخواهیم با این طرح‌ها مقابله داشته باشیم باید یک اقتصاد مقاومتی در جامعه ایجاد کنیم.

وی ابراز داشت: لازمه اقتصاد مقاومتی این است که مردم باور کنند با یک جنگ اقتصادی و روانی رو به رو هستیم و با مقاومت دشمنان را به عقب‌نشینی وادار می‌کنیم.

نماینده سیاسی دولت در شهرستان فیروزآباد ادامه داد: در این مدت با درایت مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب تمام ترفندهای دشمنان داخلی و خارجی نقش برآب شده و ملت و نظام ما در مسیر اصلی خود حرکت می‌کنند.

بهمنی گفت: ایران نه تنها در چند سال اخیر بلکه طی 33 سال از عمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی تحریم بوده و تمام این تحریم‌ها و تهدیدها تبدیل به فرصت شده است.

فرماندار شهرستان فیروزآباد افزود: در تمام این دوره‌ها مردم درس مقاومت و ایستادگی را به خوبی یاد گرفته‌اند و به تمام مسلمانان جهان مقاومت خود را نشان داده‌اند.‌

وی ادامه داد: در حوزه داخلی باید به تمام تلاشگران  اقتصادی در عرصه داخلی توجه داشته باشیم و با توجه به اینکه شعار امسال سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، باید کالاهای داخلی و صنعتگران را حمایت کنیم.

بهمنی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به مشکلات اخیر در عرضه و تقاضا به ویژه توزیع مرغ در این شهرستان بیان داشت: در شهرستان فیروزآباد مصرف روزانه مرغ از 14 تا 31 تیر ماه شش تن بوده است که در مدت اخیر در هر روز به 9 تن رسیده است.

فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: ارائه این آمار نشان از شایعه‌افکنی سودجویان می‌دهد.

انتهای پیام/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول