اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان:

دعا روحیه ایستادگی و مقاومت در دل انسان ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: دعا روحیه ایستادگی و مقاومت در دل انسان ایجاد می‌کند.

دعا روحیه ایستادگی و مقاومت در دل انسان ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی صبح امروز در جلسه شورای اداری لرستان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان با بیان اینکه رمز موفقیت در انجام مسئولیت‌ها دعا و استمداد از خدای متعال است، گفت: ماه مبارک رمضان چشمه‌های خیرات و برکات بر مومنان روزه‌دار باز شده است.

وی با بیان اینکه رمز ایستادگی ائمه‌ اطهار(ع) در مقابل ظلم و انحراف دعا بوده است، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان نسیم روح‌بخش قرآن کریم دل‌ها را نورانی کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان گفت: در ماه رمضان همان گونه که خداوند درهای رحمت را گشوده است، ما هم در این ماه باید خدمت خالصانه به مردم داشته باشیم.

میرعمادی یادآورشد: باید از تمام لحظات ماه مبارک رمضان استفاده کنیم، زیرا تمام لحظات ماه مبارک رمضان عبادت است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه دعا روحیه ایستادگی و مقاومت در دل انسان ایجاد می‌کند، گفت: یک قسم از دعاهای ما دعاهایی است که کلام معصوم است که از جمله آنها دعای ابوحمزه ثمالی است و دعای ابوحمزه دایرةالمعارف اخلاق و تربیت است، خود ابوحمزه ثمالی به تعبیر امام رضا(ع) لقمان عصر خود و به تعبیر امام صادق(ع) سلمان عصر خود است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: دعا به عنوان یک ابزار دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب را به ستوه آورده به همین منظور باید از این مهم به خوبی استفاده شود، تا دشمنان همچنان یاس و ناامید از کشورمان ایران باشند.

وی تصریح کرد: علت خاموش شدن فتنه سال 88 پس از برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مسئله دعا بود و آن توسلی که مقام معظم رهبری داشت باعث خاموش شدن این فتنه توسط فتنه‌گران شد.

میرعمادی افزود: امروز چیزی که روحیه مقاومت بخش در دل مردم را در مقابل استکبار جهانی زنده می‌کند، مسئله دعا و نیایش است.

وی یادآورشد: از آثار و برکات فراوان دعا آشنا شدن انسان با کمالات معنوی خدا تلقین فضیلت‌ها و ارزش‌هایی مانند ایمان، تقوا، صبر، دانش، حلم، بردباری، فکر روشن و عمل صالح است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه دعا مایه آرامش و قوت انسان است، گفت: اگر انسان از کار روزانه‌اش خسته باشد، دعا به او آرامش، قدرت و قوت می‌دهد، آرامش بخشی دعا از یک طرف و قوت‌بخشی آن از یک جهت دیگر به انسان روحیه مقاومت ایستادگی و استقامت می‌بخشد در طول تاریخ هیچ انسانی مقاوم‌تر و با استقامت‌تراز ائمه نداشتیم.

وی با بیان اینکه رمز ایستادگی ائمه‌ اطهار(ع) در مقابل ظلم و انحراف دعا بوده است، افزود: دعا برای مسئولان نظام ضروری است، زیرا هر لحظه در انجام مسئولیت امکان لغزش وجود دارد، اما دعا در لغزش‌ها جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول