اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین دوره

باریج اسانس قهرمان لیگ والیبال جوانان کاشان شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم والیبال جوانان باریج اسانس کاشان از کسب عنوان قهرمانی این تیم در نخستین دوره لیگ والیبال جوانان کاشان خبر داد.

باریج اسانس قهرمان لیگ والیبال جوانان کاشان شد

ایمان سرانجام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: نخستین دوره لیگ والیبال جوانان شهرستان کاشان با قهرمانی قاطع تیم جوانان باریج اسانس کاشان به پایان رسید.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که چهار تیم باریج اسانس، هلال آران و بیدگل، استقلال و مجموعه محتشمی حضور داشتند بعد از هفت هفته رقابت تیم والیبال باریج اسانس با شش پیروزی و یک شکست با اقتدار عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

سرپرست تیم والیبال جوانان باریج اسانس تصریح کرد: در روز پایانی این مسابقات تیم‌های استقلال و مجموعه محتشمی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم محتشمی توانست از سد حریف خود بگذرد و به عنوان نایب قهرمانی دست یابد.

سرانجام افزود: در دیدار پایانی نیز تیم باریج اسانس که قهرمانی خود را در دو هفته پایانی مسجل کرده بود در یک دیدار تشریفاتی مقابل هلال آران و بیدگل قرار گرفت که در نهایت تیم هلال در یک ماراتن نفس‌گیر توانست تیم باریج اسانس را مغلوب کند و نخستین شکست باریج اسانس را در این مسابقات رقم بزند.

این مسئول ضمن تقدیر از مسئولان برگزاری مسابقات، سطح مسابقات را مطلوب دانست و گفت: برگزاری لیگ در رده‌های پایه به منظور جذب جوانان و کشف استعدادهای والیبال منطقه ضروری و حائز اهمیت است و با توجه به حضور تیم باریج اسانس در لیگ برتر کشور و حضور کادر تیم‌های پایه این تیم در مسابقات انگیزه جوانان برای حضور در این تیم افزایش یافته بود.

وی اضافه کرد: عملکرد بازیکنان و تیم‌های بی‌نام و نشان در مقابل باریج اسانس آنقدر نمایش قابل قبولی بود که در طول مسابقات بازیکنانی نظر کادر فنی تیم باریج اسانس را به خود جلب کردند. 

سرانجام از حسین روزمه، محسن قیاسی، عباس روزمه، عرفان بهرام‌زاده، ابوالفضل دبیری، امیر فائض، حجت معمار، معین هاشمی‌ثابت، محمد حسن معصومی، سجاد زیدآبادی، علی‌اصغر صالحی‌طاهری، احسان کچوئیان و مظاهر سلطانی‌کیا به عنوان بازیکنان باریج اسانس در این رقابت‌ها نام برد که با رهبری فرشاد فرهمند به عنوان سرمربی قهرمان نخستین دوره لیگ جوانان شدند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول