اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل موفقیت در مسابقات جهانی و آسیایی

مدال‌آوران و مربیان کاراته قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: کاراته‌کاهای مدال‌آور و همچنین مربیان قمی موفق در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا تجلیل شدند.

مدال‌آوران و مربیان کاراته قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که قم به عنوان مهد کاراته کشور در پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا در شهر تاشکند ازبکستان چهار نماینده داشت، سه مدال تیم ملی در مسابقات آسیایی این دوره سهم کاراته‌کاهای قمی بود.

در راستای کسب این موفقیت آیین تجلیل از چهره‌های شاخص کاراته قم در حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و سایر مسئولان استان قم، پیشکسوتان، قهرمانان و ورزشکاران رشته کاراته در مجتمع وتوس قم برگزار شد.

این مراسم به همت هیئت کاراته استان قم و اداره کل ورزش و جوانان در حالی برگزار شد که محمدهادی داودآبادی، سعید علی‌پور، ناصر نجفی و علی‌رضا قاضی چهار نماینده کاراته قم در مسابقات قهرمانی آسیا بودند.

در این مراسم از سعید علی‌پور به واسطه موفقیت وی در کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره رقابت‌های بین‌المللی کاراته وان در کشور اندونزی که یک جام معتبر بین‌المللی به شمار می‌رود و همچنین کسب نشان برنز رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از محمدهادی داودآبادی به سبب کسب موفقیت در به دست آوردن مدال نقره رقابت‌های لیگ جهانی کاراته در کشور اندونزی تجلیل شد، ضمن اینکه ناصر نجفی که در پیکارهای قهرمانی آسیا به عنوان یکی از نمایندگان کومیته تیمی به مدال برنز رسید مورد تجلیل قرار گرفت.

علیرضا قاضی عضو قمی تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان کشورمان نیز که در تیر ماه در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور داشت بعد از کسب مقام قهرمانی و نشان طلای این رقابت‌ها توسط هیئت کاراته استان قم مورد تجلیل واقع شد.

دیگر کاراته‌کای موفق قمی در مسابقات قهرمانی آسیا، امیر مهدی‌زاده بود که البته در دوره اخیر این پیکارها در ازبکستان حضور نداشت اما سال گذشته در پیکارهای قهرمانی آسیا در کشور چین موفق به کسب نشان برنز و مقام سوم شده بود.

علیرضا کتیرایی و غلامرضا دباغیان مربیان مطرح کاراته استان قم نیز که در ترکیب کادر فنی تیم ملی کاراته کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی و آسیایی اخیر حضور داشتند، در این مراسم به صورت ویژه مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول