اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشخیص کادر فنی تیم ملی کاراته صورت گرفت

اعزام کاراته‌کای قمی به جام بین‌المللی کاراته وان ترکیه

خبرگزاری فارس: کاراته‌کای قمی در ترکیب تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان در مسابقات بین‌المللی کاراته وان در کشور ترکیه برابر حریفان به روی تاتامی می‌رود.

اعزام کاراته‌کای قمی به جام بین‌المللی کاراته وان ترکیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در رده سنی بزرگسالان در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود و کادر فنی تیم‌ ملی کاراته بزرگسالان کشورمان سعی در انتخاب بهترین‌ها برای حضور در ترکیب نهایی تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی دارند.

این در حالی است که امیر مهدی‌زاده در تیم ملی بزرگسالان کاراته کشورمان، یکی از دو ملی‌پوش کاراته استان قم در تیم اعزامی به رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان خواهد بود که بعد از عدم حضور در مسابقات آسیایی برای کسب عنوان و افتخار تلاش می‌کند.

مهدی‌زاده شهریور ماه در وزن منهای 60 کیلوگرم باید برابر حریفان خود در مسابقات بین‌المللی کاراته وان در کشور ترکیه رقابت کند.

با نظر کادر فنی تیم‌ ملی کاراته کشورمان، پیش از حضور کاراته‌کاهای ملی‌پوش در مسابقات کاراته قهرمانی جهان در فرانسه، ملی‌پوشان این تیم به مسابقات بین‌المللی کاراته وان در کشور ترکیه اعزام می‌شوند تا با شرایط‌ و جو مسابقات خارجی بهتر آشنا شوند و همچنین به آرامش روانی برسند.

بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی در هماهنگی با فدراسیون کاراته، کاراته‌کاهای ملی‌پوش به منظور آشنایی با نفرات و چهره‌های جدید که از نظر سرمربی تیم ملی به آنها کمک می‌کند تا با شناخت بهتر از حریفان در پیکارهای آسیایی به میدان بروند، در مسابقات بین‌المللی کاراته وان در شهر استانبول کشور ترکیه حضور خواهند یافت.

بر این اساس کاراته‌کاهای عضو تیم ملی بزرگسالان کشورمان هفته اول شهریور ماه در حالی راهی استانبول ترکیه می‌شوند که با پایان یافتن اردوی تیم ملی در شهر قزوین ترکیب نهایی تیم‌ ملی برای مسابقات کاراته وان مشخص شد.

مسابقات بین‌المللی کاراته وان در استانبول ترکیه روزهای دهم و یازدهم شهریور ماه در حالی برگزار می‌شود که در پایان رقابت‌های انتخابی تیم‌ ملی کاراته کشورمان در بین برترین‌ها امیر مهدی‌زاده کاراته‌کای قمی نیز حضور دارد.

در این مسابقات همچنین محمدهادی داودآبادی نیز حضور دارد هر چند داودآبادی به مسابقات ترکیه اعزام نمی‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول