اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روزهای آغازین شهریور ماه

شاخص‌ترین‌های قم در کاراته قهرمانی کشور روی تاتامی می‌روند

خبرگزاری فارس: چهره‌های شاخص کاراته قم برای موفقیت در مسابقات قهرمانی کشور برابر حریفان خود به روی تاتامی می‌روند.

شاخص‌ترین‌های قم در کاراته قهرمانی کشور روی تاتامی می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آخرین بار کاراته‌کاهای قمی در اسفند ماه سال گذشته در پیکارهای کاراته قهرمانی کشور برابر حریفان خود به روی تاتامی رفته بودند و اکنون قرار است بار دیگر چهره‌های شاخص قم در این رشته ورزشی بخت خود را برای قهرمانی کشور محک بزنند.

قم در سه دهه اخیر همواره جزو استان‌های سرآمد و پیشرفته در کاراته کشور بوده و همیشه نیز در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف کاراته‌کاهای افتخارآفرین متعددی در اوزان گوناگون حضور داشته و برای کشورمان افتخارآفرین بوده‌اند.

این در حالی است که در کادر فنی تیم ملی کاراته کشورمان نیز در سال‌های اخیر همواره شاهد حضور مربیان بزرگی همچون علیرضا کتیرایی، غلامرضا دباغیان و مجید عبدالحسینی بوده و این مربیان زمینه ساز عناوین قابل توجهی برای کاراته کشورمان در تیم‌های رده‌های سنی مختلف اعزامی به رقابت‌های مهم برون مرزی شده‌اند.

آخرین بار چهار کاراته‌کای قمی در انتخابی تیم ملی و رقابت‌های قهرمانی این رشته موفق به کسب عناوین درخشان و جواز عضویت در تیم ملی کاراته اعزامی به رقابت‌های بین‌المللی و آسیایی شدند.

بعد از حضور کاراته‌کاهای کشورمان در سه رویداد مهم برون مرزی یعنی رقابت‌های بین‌المللی ترکیه برای تیم ملی رده‌های سنی پایه، مسابقات کاراته وان ملقب به لیگ جهانی کاراته در کشور اندونزی و پیکارهای قهرمانی آسیا در کشور ازبکستان که با موفقیت‌های قابل توجهی برای کاراته‌کاهای قمی همراه بود، اکنون آنها در آستانه اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور قرار دارند.

بر اساس برنامه‌ریزی و تصمیم فدراسیون کاراته کشورمان و همچنین بررسی شرایط و درخواست میزبانی از سوی استان‌های مختلف برای برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور در سال 91، سرانجام هیئت کاراته استان ایلام برای برگزاری این رقابت‌ها انتخاب و معرفی شد.

بدین ترتیب چهره‌های شاخص کاراته کشور از استان‌های مختلف در روزهای دوم و سوم شهریور ماه در آوردگاه مسابقات کاراته قهرمانی کشور به میزبانی ایلام در اوزان گوناگون برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

مسابقات کاراته قهرمانی کشور در شرایط روزهای آغازین شهریور ماه به میزبانی ایلام به انجام می‌رسد که کاراته‌کاهای کشورمان مسابقات لیگ جهانی در کشور ترکیه و همچنین پیکارهای کاراته قهرمانی جهان در سال 2012 در کشور فرانسه را در پیش دارند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول