اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان:

کاراته اصفهان نیازمند مساعدت بخش‌های مختلف است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان اصفهان، گفت: روزهای بدون بودجه در کاراته استان به سختی سپری می‌شود و کاراته استان نیازمند مساعدت بخش‌های مختلف است.

کاراته اصفهان نیازمند مساعدت بخش‌های مختلف است

علی دعوائیها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: عصر دیروز در جلسه با حضور پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان کاراته استان و جمعی از مسئولان ورزشی و استانی، از زحمات سال‌ها تلاش اکبر تقیان و داریوش باقری در مسند ریاست اسبق و دبیری اسبق هیئت کاراته استان اصفهان تجلیل شد. 

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان تاکید کرد: در ادامه این جلسه از زحمات اکبر تقیان و داریوش باقری به پاس سال‌ها تلاش در هیئت کاراته استان اصفهان، هم‌چنین از مساعی فرهاد بارانیان‌کثیر مسئول کمیته راهبردی هیئت کاراته استان و محمد باتوانی مسئول اسبق کمیته آموزش هیئت استان و سرهنگ رضایی فرماندهی مواد مخدر استان تقدیر شد.

دعوائیها گفت: در ادامه این مراسم احکام مربیگری درجه یک ملی 17 تن از مربیان استان که در کلاس آموزشی سال گذشته موفق به دریافت آن شدند به آنان تقدیم شد و هم‌چنین در این مراسم مجید طاهرزاده کارشناس پلیس مواد مخدر اصفهان آگاهی‌های ارزشمندی را درباره جلوگیری از گسترش مواد مخدر در بین عموم جامعه داد.

وی در پایان با اشاره به مشکلات مالی هیئت‌های ورزشی، افزود: ورزش استان و کشور هم‌اکنون نیازمند مساعدت و یاری بخش‌های مختلف است تا بتوان در این عرصه فعالیت کرد و روزهای بدون بودجه در هیئت‌های ورزشی به سختی سپری می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول