اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه:

81 پروژه مصوب در شهرداری ارومیه اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت: 81 پروژه برای اجرا در سال جاری برای شهرداری ارومیه به تصویب رسیده است.

81 پروژه مصوب در شهرداری ارومیه اجرا می‌شود

ابراهیم صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال شهرداری ارومیه 240 میلیارد تومان اعتبار از طریق مشارکت جذب می‌کند.

وی با بیان اینکه یک‌هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهر مورد بحث است، تصریح کرد: این میزان سرمایه گذاری توسط شهرداری ارومیه سبب اشتغال‌زایی تعداد زیادی از جوانان این شهر می‌شود.

صفری با تاکید بر همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی در این زمینه، افزود: برای جذب سرمایه‌گذار در پروژه‌های عمرانی شهرداری نیازمند همراهی تمام دستگاه‌های ذی‌ربط در این زمینه هستیم.

صفری با انتقاد از عدم تخصیص اعتبارات در قالب نگاه‌های زودبازده به شهرداری ارومیه، گفت: یک‌هزار و 300 میلیارد تومان برای طرح بنگاه‌های زودبازده وارد شهر ارومیه شد که شهرداری‌ها از این اعتبارات بی‌بهره بودند.

وی با بیان اینکه شهرداری ارومیه در سال جاری اقدام به خرید ماشین‌آلات کرده است، اظهار داشت: خرید این ماشین‌آلات با یک و نیم میلیارد تومان وام از طریق بانک شهر انجام گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه با اشاره به پروژه‌های مصوب برای شهرداری ارومیه در سال 91، خاطرنشان کرد: شهرداری ارومیه در سال جاری موظف شده است تا 81 پروژه عمرانی اجرایی کند.

صفری با اشاره به مهم‌ترین این پروژه‌ها، اعلام کرد: آسفالت معابر، پیاده‌روسازی، احداث ایستگاه‌های تاکسی، احداث کتابخانه و پارک‌های محله‌ای از جمله پروژه‌های مصوب در سال جاری است که در این میان اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار دارند.

وی از آسفالت 700 هزار متر مکعب از معابر خاکی ارومیه خبر داد و افزود: علاوه بر این، ورودی شهر ارومیه نیز ساماندهی می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول