اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت

پروژه‌های شهرداری نیشابور با اعتبار 68 میلیارد ریال افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری نیشابور گفت: 18 پروژه عمومی با اعتبار 68 میلیارد و 340 میلیون ریال در این نهاد عمومی به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت افتتاح می‌شود.

پروژه‌های شهرداری نیشابور با اعتبار 68 میلیارد ریال افتتاح می‌شود

مجید طوسی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار کرد: پروژه عمومی با اعتبار 68 میلیارد و 340 میلیون ریال در این نهاد عمومی به مناسبت گرامی داشت هفته دولت افتتاح می‌شود که اعتبار این پروژه‌ها از محل اعتبارات شهرداری و کمک دولت تأمین شده است.

وی با اشاره به احداث و تکمیل زمین‌های ورزشی در سطح شهر با اعتبار یک میلیارد ریال، اظهار داشت: اجرای فاز دوم محور گردشگری خیام و عطار با اعتبار هزار و 600 میلیارد ریال و اجرای کانال، کانیو و روکش آسفالت منطقه رحمت‌آباد با اعتبار 400 میلیون ریال مورد استفاده مردم قرار گرفت.

این مقام مسئول از بازگشایی و ساماندهی ورودی شهر از سمت کاشمر(بلوار شهیدان سرایانی) با اعتبار هشت میلیارد و 300 میلیون ریال خبر داد و خاطرنشان کرد: بازگشایی، اجرای جدول، کانیو، کانال، آیلند و زیرسازی فاز اول بلوار 35 متری ابوذر با اعتبار 17 میلیارد و 500 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های هفته دولت است.

طوسی افزود: اجرای روکش آسفالت بلوار غزالی، فضل، رسالت و جمهوری با اعتبار 19 میلیارد و 700 میلیون ریال، بهسازی و ساماندهی ورودی شهر(بلوار گل‌ها) با اعتبار 900 میلیون ریال، بهسازی و توسعه فضای سبز خیابان شهید موسوی‌نژاد با اعتبار 800 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی تکمیل بوستان‌های شقایق، مهر، استقلال و لاله با اعتبار یک میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های افتتاحی این هفته عنوان کرد و افزود: اجرای آیلند، زیرسازی و آسفالت فاز اول بلوار پژوهش سه میلیارد و 800 میلیون و اجرای کانال، کانیو، کف‌پوش و پیاده‌رو سازی به‌صورت پراکنده در سطح شهر با اعتبار 40 میلیون ریال به اتمام رسید.

سرپرست شهرداری نیشابور ادامه داد: بازسازی و نوسازی 10 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی سازمان اتوبوسرانی با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون ریال به پایان رسید و همچنین 30 سایبان و 20 کیوسک فروش بلیط با اعتبار دو میلیارد و 800 میلیون احداث و بهره‌برداری شد.

وی اضافه کرد: احداث سوله اتوبوسرانی با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال، تعویض و اجرای فاز اول پیاده‌روسازی و کفپوش دانشگاه با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال، اجرای دیوار ساحلی کال حجت و کف‌سازی کال خواجه و روکش آسفالت خیابان ابراهیمی با اعتبار دو میلیون ریال، دیگر پروژه‌های شهرداری است که به‌طور رسمی  افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول