اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل امور شهری استانداری کرمان:

شهرداری‌ها به سمت درآمد پایدار بروند

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: کمک‌های دولتی به شهرداری‌ها همیشه ثابت و پایدار نیست و شهرداری باید به سمت درآمد پایدار برود و از کمک‌های دولتی در تکمیل کارها استفاده کند.

شهرداری‌ها به سمت درآمد پایدار بروند

به گزارش خبرگزاری فارس از کروهبنان، مجید سعیدی صبح امروز در آیین معارفه شهردار کوهبنان اظهار داشت: شهرداری یک مؤسسه عمومی، غیرانتفاعی و غیر دولتی است و تفاوت عمده شهرداری با سایر ادارات این است که شهرداری‌ها بر عکس ادارات بودجه‌ای را توسط دولت دریافت نمی‌کنند، بلکه باید از یک سو درآمد جذب کرده و از سوی دیگر آن را خرج کنند.

وی اذعان داشت: کمک‌های دولتی به شهرداری‌ها همیشه ثابت و پایدار نیست و شهرداری باید به سمت درآمد پایدار برود و از کمک‌های دولتی در تکمیل کارها استفاده کند.

این مقام مسئول گفت: مردم باید بدانند اگر بودجه‌ای به شهرداری اختصاص یابد نفع آن به تمام شهروندان می‌رسد، بنابراین مردم باید دست به دست هم دهند و شهر را آباد سازند.

وی عنوان کرد: بسیاری از شهرداری‌ها دارای مشکلات مالی هستند، اما شهرداری‌هایی که زیرساخت‌های آنها از قبل آماده شده باشد و از سرمایه‌گذاران دعوت کرده باشند، رونق گرفته‌اند.

مهدی زعیم‌باشی‌زرندی شهردار جدید شهر کوهبنان اظهار داشت: هدف کلی ما در مدیریت شهرداری این است ضمن جا انداختن فرهنگ تلاش در بین کارکنان به دنبال ارتقای درآمدها به ویژه ایجاد منابع درآمدی پایدار باشیم.

وی افزود: کار و تلاش مداوم و پیگیر در کنار تعامل با اعضای شورای شهر رمز موفقیت برای توسعه کمی و کیفی خدمات شهرداری است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول