اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز از مناطق زلزله‌زده

کمک 1.2 میلیارد تومانی شهرداری تبریز به زلزله‌زدگان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی دبیری تبریز با حضور در تعدادی از روستاهای زلزله‌زده استان از نزدیک با مشکلات زلزله‌زدگان این مناطق آشنا شد.

کمک 1.2 میلیارد تومانی شهرداری تبریز به زلزله‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شهرام دبیری به همراه اصغر عابدزاده عضو شورای اسلامی شهر تبریز با حضور در تعدادی از روستاهای شهرستان هریس، اهر و خواجه از این مناطق بازدید کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در این بازدید با اظهار همدردی با خانواده‌های زلزله‌زده اظهار کرد: حزن و اندوه مردم به خاطر این حادثه تلخ و دردناک وصف‌ناشدنی است اما با این حال آنچه که مایه دلگرمی است حضور خودجوش مردم و نهادها در راه ارائه خدمات و اقلام مورد نیاز به زلزله‌زدگان است.

دبیری با اشاره به توجه ویژه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به فاجعه زلزله استان، از تصویب کمک یک میلیارد و 250 میلیون تومانی شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر لزوم آغاز عملیات اسکان دائم و ساخت سرپناه‌های ایمن برای مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: زمستان سخت آذربایجان در راه است و به‌جاست مسئولان کشوری و استانی با همت مضاعف هرچه سریع‌تر نسبت به آغاز عملیات احداث واحدهای مسکونی برای زلزله‌زدگان اقدام کنند.

اصغر عابدزاده عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این بازدید با اظهار همدردی با زلزله‌زدگان اظهار کرد: قهر طبیعت دلهایمان را به هم نزدیک کرده است و با این همتی که در بین مردم می‌بینیم امیدها در دل زده شده است.

در طی بازدید شهرام دبیری و اصغر عابدزاده اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از مناطق زلزله‌زده بسته‌های مواد غذایی، بهداشتی  و پوشاک نیز در بین اهالی تعدادی از روستاهای مورد بازدید توزیع شد.

همچنین باشگاه ماشین‌سازی تبریز، واقعه جانگداز زلزله اخیر در شهرهای ورزقان، اهر و هریس را به مردم شریف آذربایجان خصوصاً به بازماندگان این حادثه تسلیت گفت.

این باشگاه در پیامی ضمن عرض تسلیت به سبب درگذشت عده‌ای از اهالی شهرهای ورزقان، اهر و هریس، برای بازماندگان این ضایعه صبر و شکیبایی مسئلت کرد.

در این پیام آمده است: ضایعه اسفناک و دلخراش وقوع زلزله در استان آذربایجان‌شرقی، شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس که به کشته و مصدوم شدن شماری از هم‌وطنانمان منجر شد، موجب تاثر و تاسف شدید شد.

در این حادثه دلخراش و غم‌انگیز که عده‌ای از اهالی منطقه جان باخته و جمع کثیری نیز مجروح و مصدوم شدند، قلب همگان، به ویژه امت شریف و مسلمان ایران را عزادار و مصیبت‌زده شد.

باشگاه ماشین‌سازی تبریز ضمن تاکید مجدد بر ابراز همدردی با مصیبت‌زدگان، اعلام می‌دارد که در کنار مردم نیکوکار و خیر برای کمک و مساعدت به عزیزان زلزله‌زده بوده تا موجب تسکین آلام آنان شود.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول