اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر خورموج:

تخلفات شهرداری خورموج به مراجع نظارتی اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر خورموج گفت: با همکاری یکی از اعضای شورا در صدد هستیم تخلفاتی که در شهرداری انجام شده را به صورت مدون به مراجع نظارتی اعلام کنیم.

تخلفات شهرداری خورموج به مراجع نظارتی اعلام می‌شود

فخرالسادات هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دشتی در پاسخ به این پرسش که علت شکایت شهردار از شما و یک عضو دیگر شورای شهر چه بوده است، گفت: به دلیل شکایت اشخاص حقیقی و حقوقی از شهرداری حساب‌های شهرداری مسدود شده بود و با توجه به اینکه مبلغ 100 میلیون تومان پول از حساب شهرداری به حساب شورا در مؤسسه مالی و اعتباری مهر منتقل شد که شهردار از بنده و ابطحی در این زمینه شکایت و مدعی اختلاس ما بود و این پرونده به دادگاه ارسال و در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون رأی دادگاه صادر نشده است یادآور شد: این مخالفت‌ها و نامه‌نگاری‌ها فقط به خاطر بحث استیضاح شهردار و یک تسویه حساب شخصی است.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت تبرئه شدن خود در دادگستری اعاده حیثیت خواهید کرد اظهار داشت: چون موضوع شخصی است من به‌عنوان نماینده مردم دوست ندارم به صورت شخصی انتقام بگیرم، از این رو از شهردار شکایت نمی‌کنم و موضوع را به خدا واگذار می‌کنم.

رئیس اسبق شورای شهر خورموج ادامه داد: با همکاری یکی از اعضای شورا در صدد هستیم تخلفاتی که در شهرداری انجام شده را به صورت مدون به مراجع نظارتی اعلام کنیم.

وی در ارتباط با علت عدم ارتباط اعضای شورا با رسانه‌ها گفت: بنده چند بار مصاحبه کرده‌ام ولی برخی از اعضای شورا نظر مثبتی مبنی بر اینکه مشکلات از طریق رسانه‌ها به مردم گفته شود ندارند.

عضو شورای شهر خورموج در پاسخ به اینکه شما سوگند خورده‌اید که حافظ منافع مردم باشید چرا با این مشکلات استعفا نداده‌اید گفت: پس از استیضاح شهردار که در شورا مطرح شد و رأی نیاورد تصمیم گرفتم که استعفا بدهم و چندین نوبت در جلسات شورا شرکت نکردم تا موضوع به هیئت حل اختلاف ارجاع شود اما پس از رایزنی‌هایی که صورت گرفت نگذاشتند استعفا بدهم.

وی گفت: از بیست نمره، به شهردار نمره سه می‌دهم؛ وقتی نارضایتی بیداد می‌کند پافشاری به اینکه در کرسی ریاست باشیم فقط موجب منفور شدن بیشتر می‌شود.

عضو شورای شهر خورموج تصریح کرد: آیندگان در مورد دوره شش ساله شورا قضاوت خواهند کرد، در حالی که اعضای شورای شهر از این شهردار حمایت می‌کنند و می‌گویند بهتر از این شهردار نیست.

هاشمی اضافه کرد: در انتخابات آینده شورای شهر شرکت نخواهم کرد و سوالاتی که نسبت به استیضاح شهردار طرح کرده بودم و در شورا با آن مخالفت شد را برای اطلاع افکار عمومی و شهروندان در اختیار خبرگزاری فارس قرار خواهم داد.

رئیس اسبق شورای شهر خورموج گفت: من از همه مردم نسبت به قصوراتی که داشته‌ام عذرخواهی می‌کنم و شرمنده مردم ولایتمدار و صادق شهرخورموج هستم زیرا نتوانستم به آن صورت که باید مثمرثمر واقع شوم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول