اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه خبر داد

کمک یک میلیارد ریالی شهرداری ارومیه به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه از جمع‌آوری یک میلیارد ریال کمک نقدی توسط کارکنان این نهاد برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی خبر داد.

کمک یک میلیارد ریالی شهرداری ارومیه به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی

محمد حضرت‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این کمک به همت کارکنان شهرداری انجام گرفته به‌ طوری که هر کدام از کارکنان مبلغی از حقوق ماهانه خود را به این منظور اختصاص داده و در این امر خیر شریک شده‌اند.

وی افزود: شهرداری ارومیه پایگاه‌هایی را نیز برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم مستقر کرده که تاکنون 100 میلیون ریال هدایای مردمی به مناطق زلزله‌زده ارسال شده و 100 میلیون ریال دیگر ارسال می‌شود.

شهردار ارومیه از ارسال مواد مورد نیاز زلزله‌زدگان به آذربایجان‌شرقی خبر داد و تصریح کرد: مواد شوینده، بهداشتی و خوراکی توسط چند کامیونت شهرداری به مناطق زلزله‌زده ارسال شده و یک کامیونت دیگر نیز در حال ارسال است.

حضرت‌پور در پایان ابراز داشت: مردم باید برای کمک به مردم زلزله‌زده مناطق آذربایجان‌شرقی همت کنند تا هموطنانمان بیش از این رنج نداشته ‌باشند.

گزارش دیگری حاکیست همزمان با بزرگداشت روز جهانی قدس، 20 کامیون کمک‌های کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی ارسال می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: این اقلام شامل کمک‌های غیرنقدی کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی است که در اختیار زلزله‌زدگان قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام علی مصائبی اضافه کرد: کمک‌های غیرنقدی کارکنان اداره کل اوقاف آذربایجان‌غربی به صورت خودجوش جمع‌آوری شده است.

وی از اختصاص حقوق پنج روز کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه مرکز استان و شهرستان‌های تابعه استان در راستای همدردی با آسیب‌دیدگان زلزله اخیر برای کمک به بازماندگان این حادثه خبر داد و اظهار کرد: این مشارکت تنها بخشی از همراهی و مشارکت مردم برای کمک‌رسانی به همنوعان خود به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول