اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استانداری مرکزی:

ثبت‌نام استخدام شهرداری‌ها از امروز در مرکزی آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استانداری مرکزی از آغاز ثبت‌نام استخدام شهرداری‌ها از امروز خبر داد.

ثبت‌نام استخدام شهرداری‌ها از امروز در مرکزی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک هوشنگ بازوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تصمیمات اتخاذ شده آزمون استخدام شهرداری‌ها با توجه به سابقه سایت سنجش در برگزاری آزمون‌های متعدد توسط این سازمان انجام می‌شود که کار ثبت‌نام از متقاضیان از امروز آغاز و تا یکم شهریور ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: آزمون استخدامی 28 مهر ماه برگزار و نتایج آن 45 روز بعد از آزمون اعلام می‌شود.

معاون امور عمرانی استانداری مرکزی با بیان اینکه این آزمون برای تصدی 501 پست سازمانی برگزار می‌شود ادامه داد: از مجموع این تعداد 138 نفر سهمیه بنیاد شهید است و شرکت‌کنندگان باید برای 363 پست شغلی با یکدیگر رقابت کنند.

به گفته وی پنج درصد از کل 363 نفر سهمیه ایثارگران است.

معاون امور عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه استخدام در شهرداری‌ها برای پست مصوب به صورت پیمانی و در چارچوب آیین‌نامه استخدام پیمانی خواهد بود گفت: شرایط عمومی داوطلبان برای شرکت در این آزمون تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور، تابعیت نظام جمهوری اسلامی، داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم(ویژه برادران)، عدم اعتیاد به مواد مخدر و سابقه محکومیت، داشتن سلامت جسمانی و التزام به قانون اساسی است.

بازوند با اشاره به اینکه افراد بومی و کارمندان غیر رسمی شهرداری در اولویت استخدام قرار دارند افزود: داشتن حداقل 20 سال و حداکثر 30 سال از تاریخ انتشار آگهی از شرایط سنی در این آزمون استخدامی است.

به گفته وی اطلاع‌رسانی از این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش، سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، استانداری، پیامک، خبرگزاری‌ها و نشریات محلی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول