اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان:

شایسته‌ترین تدبیر نظام اسلامی خدمت بی‌منت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان گفت: شایسته‌ترین تدبیر در نظام اسلامی ما خدمت بی‌منت به آحاد مردم است که مسئولان باید آن را حلقه گوش خود کنند.

شایسته‌ترین تدبیر نظام اسلامی خدمت بی‌منت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله سید ابراهیم سید حاتمی ظهر امروز در دیدار استاندار اردبیل و مسئولان و مدیران اجرایی استان که همزمان با ایام عید فطر برگزار شد، اظهار داشت: آن چه امروز در نظام اسلامی به عنوان یک انتظار و توقع از مسئولان شکل گرفته است انجام کار و خدمت بی‌منت است چرا که روی آوردن به این مسئله پیوند نظام با امت را مستحکم‌تر می‌کند.

وی با بیان این‌که دشمن در صدد گسستن این اعتماد بین نظام و دولت با مردم است، تصریح کرد: جهان استکبار تمام توان و همیت خود را به کار گرفته است تا اقتصاد، نظام اجتماعی و فرهنگی ایران اسلامی را افن و بی‌سرانجام جلوه دهد تا از این طریق بتواند اعتماد و اعتقاد مردم را زیر سئوال ببرد در حالی که همه مسئولان می‌توانند با جهاد واقعی و خدمت شبانه‌روزی بهترین جلوه نظام اسلامی را در خدمت به مردم به نمایش بگذارند.

سید حاتمی تحریم‌های اقتصادی استکبار را در همین راستا توصیف کرد و افزود: آنها بیش از سه سال است که با هدف‌گذاری اقتصادی سعی می‌کنند نظام ما را ناکارآمد جلوه دهند در حالی که رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال‌های ماضی به این توطئه و ترفند پاسخی منطقی داده و همه مردم را به صیانت از اقتصاد مقاومتی و مردمی دعوت کرده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این اوضاع و احوال تعبیر اخیر مقام معظم رهبری و تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی نشان داد که دشمن راه را به خطا رفته و نمی‌تواند برای مردم عاشورایی و کربلایی ایران تدبیر اقتصاد مضیقه و تنگنا را در پیش بگیرد.

وی عزت و سربلندی امت اسلامی را در بصیرت و هوشیاری و حفظ روحیه استقلال‌طلبی توصیف کرد و ادامه داد: ما باید هم در داخل کشور و هم عرصه‌های جهانی به عنوان یک الگوی بی‌نظیر نمایشی از این توانمندی را به منصه ظهور و بروز برسانیم تا دشمن از کرده و اهداف شیطانی خود به معنای حقیقی عقب‌نشینی کند.

به گزارش فارس، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان در ادامه سخنان خود به بهترین فرصت پیش آمده در ادوار تاریخی ایران اسلامی برای همراهی و همسویی مردم با اهداف نظام اشاره کرد و بیان داشت: همه مسئولان وظیفه دارند بدون کوچک‌ترین قصور و کوتاهی این جلب اعتماد را مد نظر داشته باشند.

سید حاتمی همچنین موضوع کمک به حادثه‌دیدگان زلزله اخیر را یادآور شد و اضافه کرد: آن چه در امدادرسانی به حادثه دیدگان مشهود و معلوم به نظر رسید تشکیل جبهه واحد در کمک بی‌ریا به مردم بود که آثار و ظواهر آن را می‌توان به خوبی هم در کمک‌رسانی دولتی و هم مردم مشاهده کرد.

وی همچنین عید فطر را عید همدلی و قدر دانستن سرمایه تقوا و ورع اعلام کرد و گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای توشه‌اندوزی دنیوی و اخروی بود که همه سعی کردند این ماه صیام را فرصت دانسته و نسبت به معرفت‌اندوزی و انجام اعمال نیک پیشقدم شوند.

سید حاتمی در پایان افزود: خداوند متعال مزد و جایزه این مجاهدت صابرانه را در عید فطر به بهترین شکل و حتی در طول سال عطا می‌کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول