اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

خدمت بی‌منت بزرگ‌ترین سرمایه دولت دهم است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: خدمت بی‌منت بزرگ‌ترین توفیق و سرمایه دولت دهم است که مدیران و مسئولان آن شبانه روز می‌کوشند تا گره از مشکلات مردم باز کنند.

خدمت بی‌منت بزرگ‌ترین سرمایه دولت دهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحسین صابری عصر امروز در دیدار صمیمی با اهالی روستاهای لرد از توابع شاهرود خلخال اظهار داشت: دولت خدمتگزار در تمام حوزه‌ها به ویژه با اولویت رسیدگی به مناطق محروم تمام توان خدمتگزاری خود را به کار گرفته تا بتواند در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی مطلوب و شایسته را انجام دهد که در این باب ضرورت دارد مردم نیز کارگزاران نظام اسلامی را همراهی کنند.
وی یکی از اصلی‌ترین اولویت برنامه پنجم توسعه را توجه به توسعه‌یافتگی روستاها و مناطق دورافتاده اعلام کرد و افزود: بر همین اساس ما شورای توسعه روستایی را در استان اردبیل با حضور مدیران و مسئولان اجرایی دخیل در مناطق روستایی شکل دادیم و با برگزاری جلسات مستمر ماهانه تلاش می‌کنیم مشکلات و نارسایی‌های مناطق روستایی را مورد توجه قرار داده و نسبت به رفع آن اقدام کنیم.
صابری اضافه کرد: هر چقدر به مناطق محروم و روستایی توجه شود به همان میزان از مهاجرت‌های بی‌رویه جلوگیری شده و در نقطه مقابل یک امنیت پایداری را نیز در مناطق شهری و روستایی با توجه به سکونت دائمی و همیشگی شاهد می‌باشیم.
این مسئول تصریح کرد: در مناطق روستایی باید در اولویت طرح‌ها و برنامه‌های زیربنایی نظیر آب، برق، گاز، تلفن و حوزه راه‌سازی مورد توجه قرار دهد که با تکمیل شدن این بخش می‌توان در سایر حوزه‌های کارآفرینی و اشتغال برای روستاییان از طریق ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی و توجه جدی به بخش کشاورزی اقدامات ماندگاری را انجام داد.
وی در این سفر اهمیت و جایگاه جلوگیری از وقوع حوادث غیرمترقبه به ویژه آتش‌سوزی‌های متعدد در مناطق روستایی را یادآور شد و از اختصاص یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی با اعتبار 110 میلیون تومان به اهالی روستای بزرگ لرد خبر داد.
به گزارش فارس، استاندار اردبیل همچنین به شهردار کلور در تأمین اعتبار دولتی برای رفع کمبود اعتبارات شهرداری‌ها قول مساعد داده و از اعضای شورای شهر کلور خواست در عمران و آبادانی این منطقه تلاش کرده و زمینه یک حرکت سازنده را فراهم کنند.
وی همچنین کلنگ آغاز عملیات گازرسانی به شش روستای تولش، بفرآجرد، خانقاه بفرآجرد، آل‌ هاشم علیا و آل‌ هاشم سفلی را با اعتبار 26 میلیارد ریال بر زمین زده و کار اجرای گازرسانی به این مناطق آغاز شد.
صابری از عملیات اجرایی کارخانه سیمان الماس خلخال بازدید و خواستار سرعت‌بخشی به عملیات اجرایی این طرح شد.
در این جلسه و بازدیدها بشیر خالقی نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز به پایین بودن شاخص بهره‌مندی روستاییان این شهرستان از راه آسفالت مناسب و گازرسانی اشاره کرد و گفت: در کنار این مشکلات مردم این بخش از پوشش ضعیف تلفن و نارسایی دستگاه بی‌تی‌اس گله‌مند هستند که امیدواریم این ضعف‌ها به سرعت برطرف شود.
استاندار اردبیل همچنین خواستار ایجاد امکاناتی در مراکز بخش‌ها و روستاها برای اشتغال جوانان و مهارت‌آموزی آنها شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول