اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین‌زهرا تأکید کرد

خدمت‌رسانی بی‌منت به خانواده شهدا و ایثارگران

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بویین‌زهرا گفت: خدمت‌رسانی بی‌منت و صادقانه به خانواده‌های معزز شهدا و رزمندگان دفاع مقدس در سرلوحه فعالیت‌ها و برنامه‌های این بنیاد قرار گرفته است.

خدمت‌رسانی بی‌منت به خانواده شهدا و ایثارگران

سجاد اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با قدردانی از حضور حداکثری و تأثیرگذار مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تقدیم 500 شهید سرافراز، 810 جانباز و همچنین 45 نفر آزاده در دوران دفاع مقدس گواه معتبر و سند قطعی از ولایت‌مداری و همچنین نشانه‌ای از انسجام مردم شهرستان بویین‌زهرا است.

وی افزود: مردم انقلابی بویین‌زهرا همچنان با هدایت‌های ویژه مقام معظم رهبری در مسیر آرمان‌های متعالی شهدا و نظام اسلامی قرار دارند و پرچم‌های به خون آغشته عزت و سربلندی را با افتخار نگهداری می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بویین‌زهرا تصریح کرد: فعالیت‌های این بنیاد در شهرستان بویین‌زهرا از اوایل سال 62 آغاز شده و تاکنون نیز در بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، برنامه‌های فراوانی را انجام داده است.

اینانلو ادامه داد: در زمینه‌های درمانی و مددکاری نیز اقدامات مؤثر و رضایت‌بخشی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران بویین‌زهرا انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز سال جاری تاکنون نیز مقدمات ایجاد مراکز تعاون و امور اجتماعی در این شهرستان صورت گرفته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بویین‌زهرا با یادآوری توصیه‌ها و همچنین تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری به مردم و مسئولان برای توجه ویژه و جدی به خانواده‌ها و اولیای شهدا و ایثارگران در جامعه تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران بویین‌زهرا در راستای تبعیت از منویات دلسوزانه و حکیمانه مقام معظم رهبری، خدمت‌رسانی بی منت و صادقانه به خانواده‌های معزز شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

اینانلو اضافه کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران بویین‌زهرا در سال 90 در حد توان خود توانسته است خدمات فراوانی را در حوزه‌های مختلف به ثمر برساند و همچنین در راستای رضایت‌مندی شهدا و خانواده‌هایشان گام‌های بلند بردارد.

وی عنوان کرد: شناسایی و پشتیبانی از دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در بیش از 40 واحد از مجتمع‌های آموزشی سطح بویین‌زهرا، برگزاری گردهمایی بزرگ خانواده‌های ایثارگر در بخش‌های مختلف شهرستان و همچنین برپایی المپیادهای علمی و فرهنگی از جمله فعالیت‌های اساسی و محوری این بنیاد در بخش آموزشی در سال 90 است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بویین‌زهرا ادامه داد: سرکشی و بازدید از منازل شهدا و همچنین دیدار با رزمندگان با سابقه در طول سال با حضور مسئولان در این شهرستان انجام می‌گیرد.

اینانلو با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی و تبلیغاتی این اداره اظهار کرد: برگزاری محافل غبارروبی و عطرافشانی در مناسبت‌های مختلف، برگزاری یادواره‌‌های متعدد در طول سال و در مناطق مختلف این شهرستان، جمع‌آوری و نگهداری از آثار مکتوب و رسانه‌ای شهدا هر ساله از سوی این بنیاد و با همکاری نهادهای دیگر انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول