اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

خدمت بی‌منت به مردم در اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به دلایل شکل‌گیری انقلاب اسلامی، اولویت تمامی نهادهای مسئول را خدمت بی‌منت و توجه بیشتر به عامه مردم دانست.

خدمت بی‌منت به مردم در اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید صبح امروز در جمع مسئولان استان اظهار داشت: ما باید با تأسی به فرمایشات امام بزرگوار تمام تلاش خود را در راستای خدمت به مستضعفان جامعه به کار گیریم.

وی انقلاب اسلامی را انقلاب غلبه مستضعفان بر مستکبران دانست و افزود: انقلاب تاریخی ملت مسلمان ایران منوط به دین یا مذهب خاصی نیست.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که می‌فرمایند "بیداری اسلامی شیعه و سنی نمی‌شناسد"، ادامه داد: انقلاب ما هم به همین شکل مخصوص شیعیان نیست، گر چه این انقلاب مرهون نظر و عقیده امام راحل بوده و شیعیان در به سرانجام رساندن آن نقش محوری و اصلی داشته‌اند.

رشید با اشاره به اینکه توجه به محرومان، مستضعفان و مستمندان از اولویت‌های شیعه و امامان معصوم بوده است، ابراز داشت: اینک ما نیز باید وظایف خودمان را اولویت‌بندی کنیم که به طور یقین اولویت خدمت بی‌منت و توجه به آحاد مردم به ویژه مستمندان و محرومان است.

وی توجه به توده مردم را یک اصل انکار ناپذیر دانست و افزود: مسئولان نباید طبقه‌بندی صورت داده و راه‌های رسیدن به مردم را زیاد کنند.

استاندار خراسان‌جنوبی افزود: دیگر جامعه ما این موضوع را نمی‌پسندد که بعضی از مسئولان با زوایای غیر اسلامی و غیر ایرانی به مردم نگاه کنند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول