اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بستک:

خدمت بی‌منت بهترین نقشه راه است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک با تأکید بر تکریم ارباب‌رجوع گفت: خدمت بی‌منت به مردم وظیفه مسئولان و بهترین نقشه راه برای اعتلای هر چه بیشتر نظام است.

خدمت بی‌منت بهترین نقشه راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک در شمال‌غربی مرکز استان هرمزگان،‌ فلکناز دهقانی صبح امروز در بازدید از ادارات شهرستان که به صورت سرزده انجام شد با مسائل و مشکلات مراجعان و نحوه پاسخ‌گویی مسئولان به مردم آشنا شد و بر رعایت تکریم ارباب‌رجوع، نظم و انظباط اداری و وجدان کاری تأکید کرد.

وی ایجاد عدالت در بین اقشار مختلف مردم و هم‌چنین فراهم ساختن بسترهای لازم برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم را از اهداف و برکات این نظام و انقلاب دانست و از مدیران خواست در این راستا تمام اهتمام و همت خود را به کار ببندند.

رئیس شورای اداری شهرستان بستک خدمت به مردم را افتخار مسئولان و از رسالت‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی فضای خدمتگزاری صادقانه به مردم نهادینه شده و همین امر منجر به ماندگاری و تداوم انقلاب اسلامی شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بستک خاطرنشان کرد: ‌تا زمانی که پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا در میان مسئولان و آحاد ملت ایران نهادینه شده باشد، عبور انقلاب اسلامی از تمامی بحران‌ها و توطئه‌ها تضمین شده است.

وی با بیان اینکه رشد و توسعه همه‌جانبه در کشور به اراده و تلاش همه مردم و مسئولان نظام اسلامی بستگی دارد، اظهار داشت: اگر همه با هم در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم قطعاً در آینده‌ای نزدیک شاهد برپایی کشوری آباد، پر رونق و توسعه‌یافته هستیم.

دهقانی ضمن تأکید بر تکریم ارباب‌رجوع اظهار داشت: حضور به موقع در اداره، تکریم ارباب‌رجوع و تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های متقاضیان از مهم‌ترین وظایف کارکنان است و باید رضایت مردم در این زمینه جلب شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک با بیان اینکه مردم سرمایه‌های اصلی کشور هستند، بهترین نقشه راه را برای مسئولان خدمت به مردم دانست و تصریح کرد: تأمین نیاز مردم و کسب رضایتمندی آنها خود نوعی مبارزه با اهداف و تهدیدهای دشمنان است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بستک در این روز از بخش‌های مختلف این ادارات بازدید و در گفت‌وگو با کارکنان قسمت‌های مختلف از تلاش‌های آنها تقدیر کرد.

وی هم‌چنین ضمن بازدید از واحدهای مختلف این ادارات با مراجعه کنندگان گفت‌وگو و از نقطه نظرات آنان پیرامون عملکرد دستگاه مربوطه مطلع شد.

دهقانی هم‌چنین در این روز از محل احداث مخزن 2 هزار مترمکعبی بستک بازدید کرد.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول