اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان قم:

خدمت بی‌منت موجب رحمت پروردگار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان قم گفت: خدمت بی‌منت به خلق خدا و انسان‌های نیازمند موجب می‌شود تا خداوند رحمت خود را بر انسان‌ها نازل کند.

خدمت بی‌منت موجب رحمت پروردگار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمود لطفیان پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزش فروغ بیداری که با هدف آشنایی با مدیریت قرآنی و با حضور دانشجویان و طلاب شرکت کننده در طرح یاوران نماز برگزار شد، با اشاره به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: هر کس خود را از تذکر بی‌نیاز بداند، خیرهای فراوانی را از خود محروم داشته است.

وی ادامه داد: تذکر مایه حیات جان‌ها و دل‌های آماده است و افرادی که روزگار موجب بی‌تفاوتی آنان نسبت به مسائل شده است را آگاه می‌سازد.

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان قم با اشاره به اینکه برترین عبادت خدمت به مردم است خاطر نشان کرد: یاران خداوند افراد پرکار و کم ادعا هستند که کامیابی خود را در شادی دیگران می‌بینند.

وی ابراز داشت: خدمت بی‌منت به خلق خدا و انسان‌های نیازمند موجب می‌شود تا خداوند رحمت خود را بر افراد نازل کند.

لطفیان گفت: اولیای الهی هر چه دارند از مال، جان، آبرو، مقام، دانش و تخصص در راه خدا صرف کرده و اجر و پاداش را نیز تنها از خدا می‌خواهند.

وی با اشاره به دیگر خصوصیات یاران خداوند عنوان داشت: این افراد لغزش‌گاه‌ها و مسیرهای انحرافی زندگی را شناخته و با توجه به آنها حرکت می‌کنند.

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان قم ادامه داد: اولیای الهی مسیر زندگی را راه پرمسئولیتی می‌دانند که به سلامت رسیدن در آن نیاز به دوری از رذائل و تنگ‌نظری‌ها دارد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت زندگی سالم و صحیح یکی از بزرگ‌ترین مسئولیت‌های انسان است اضافه کرد: ما فرزند انقلاب هستیم و مسئولیت خون شهدا به عهده ما است.

لطفیان افزود: شناسنامه ما صادره از حوزه ایمان است که باید به آن وفادار باشیم و همواره هویت اصلی خود را در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: یاران خدا کسانی هستند که دوستی‌ها و دشمنی‌هایشان برای خدا است و هیچ‌گاه برای نفس خود با کسی مخالفت و یا موافقت نمی‌کنند.

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان قم ابراز کرد: قرآنی زیستن و اسلامی عمل کردن اقتضائاتی دارد که باید به این اقتضائات توجه کرد و پای مشکلات آن ایستاد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول