اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد:

مردم شایسته خدمت‌رسانی بی‌منت هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلیل‌آباد گفت: مردم شایسته خدمت‌رسانی بی‌منت هستند و ما مسئولان همواره بدهکار مردم هستیم.

مردم شایسته خدمت‌رسانی بی‌منت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در انتخابات سیلی محکمی را به دهان دشمنان اسلام زدند که 12 اسفند در کشور اسلامی ما به روزی تاریخی تبدیل شد و حضور معنادار مردم تمام نقشه‌های شوم فتنه‌گران را نقش بر آب کرد.

فرماندار خلیل‌آباد افزود: از همه کسانی که در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان خلیل‌آباد نقشی را داشتند تقدیر و تشکر می‌‌کنم.

مرادزاده با تأکید بر جذب اعتبارات طرح‌های عمرانی در شهرستان خلیل‌آباد توسط دستگاه‌های ذی‌ربط گفت: تاکنون 60 درصد از اعتبارات شهرستان اختصاص داده شده و بیش از 65 درصد طرح‌ها نیز از پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال مالی 100 درصد اعتبارات شهرستان جذب شود.

فرماندار خلیل‌آباد با اشاره به فرارسیدن سال جدید پیش‌بینی کرد بیش از 20 هزار نفر زائر و گردشگر از این شهرستان بازدید و یا با تردد در مسیر سفر را داشته باشند.

وی با تأکید بر تأمین امکانات رفاهی مسافران نوروزی، بر معرفی شهرستان توسط دستگاه‌هایی چون شهرداری، آموزش و پرورش و میراث فرهنگی تأکید کرد.

فرماندار خلیل‌آباد اقدامات انجام شده در بحث اشتغال، کشاورزی و بخش فرهنگی و اقتصادی در شهرستان را خوب توصیف کرد و گفت: سال آینده طرح‌های کشاورزی از اولویت برنامه‌های شهرستان است.

وی نیز به 65 درصد تعهد شهرستان خلیل‌آباد اشاره کرد و گفت: این رقم تا پایان سال به 75 درصد افزایش یابد.

مرادزاده گفت: سهم تعهد شده شهرستان ایجاد 3 هزار و 450 فرصت شغلی بود که تاکنون 2 هزار 250 نفر ثبت سامانه رصد شده است.

فرماندار خلیل‌آباد اقدامات انجام شده در بحث مشاغل خانگی را در شهرستان مثبت دانست و افزود: با توجه به ثبت‌نام  3 هزار نفر در سامانه مشاغل خانگی ازاین شهرستان ساماندهی این افراد توسط دستگاه‌های ذی‌ربط و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان را خوب توصیف کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی از بانک‌ها خواست در پرداخت تسهیلات به معرفی شدگان مشاغل خانگی تسریع کنند تا شهرستان با توجه به اینکه یکی از شهرستان‌های ممتاز استان است این رتبه برتری مستمر، ادامه داشته باشد.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام علوی امام‌ جمعه موقت شهرستان خلیل‌آباد اظهار کرد: سیلی محکمی که مردم ایران اسلامی در 12 اسفند به صورت دشمنان قسم خورده نظام زدند سبب عقب‌نشینی و به ‌هم ریختگی برنامه‌های دشمن و در رأس آن آمریکای جنایتکار شد.

وی مذاکرات 1+5 را مورد اشاره قرار داد و افزود: پس از حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و نیز حضور پررنگ و پرمعنای مردم در پای صندوق‌های رأی دیدگاه‌های بعضی از سران کشورهای استعمارگر به ایران اسلامی تغییر کرد.

وی با برشمردن احادیثی از ائمه اطهار علیهم‌السلام و خطاب به مسئولان اظهار داشت: توفیق خدمت به مردم موهبتی الهی است و باید شما مسئولان تلاش کنید که کارتان ضایع نشود.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول