اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

خدمت صادقانه و بی‌منت به خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از بهترین و شایسته‌ترین خدمات به شمار می‌رود و کمتر از شهادت نیست.

خدمت صادقانه و بی‌منت به خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی ‌دری ‌نجف‌آبادی ظهر امروز در دیدار با مدیران، معاونان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار داشت: مقام شهدا مقام بسیار بالا و ارزشمندی است و خدمت صادقانه و بی‌منت به خانواده شهد کمتر از شهادت نیست.

وی با بیان اینکه امام(ره) با درایت و دوراندیشی فرمان تاسیس بنیاد شهید را به منظور رسیدگی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سال 58 صادر کرد افزود: تاسیس بنیاد شهید در آن مقطع زمانی رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران دوران انقلاب بود، اما با تحمیل جنگ به جمهوری اسلامی و تقدیم هزاران شهید در راه پاسداری از ارزش‌های اسلامی ضرورت تاسیس این نهاد بیش از گذشته احساس شد که این حاکی از عمق دوراندیشی و آینده‌نگری امام خمینی(ره) بود.

امام جمعه اراک اصل این نهاد را مقدس و آن را یک شجره طیبه دانست و خاطر نشان کرد: کارکنان این نهاد باید بهترین، مقدس‌ترین و شایسته‌ترین خدمات را به جامعه هدف ارائه داده و در تکریم هر چه بیشتر خانواده‌های شهدا و جانبازان بکوشند.

دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه پرونده شهید و شهادت در ایران بسته نشده و نخواهد شد تصریح کرد: ملت ایران اسلامی همواره آماده شهادت است، پرونده شهید و شهادت در ایران بسته نشده و نخواهد شد، تقدیم شهدای هسته‌ای در ترورهای کور دشمنان نمونه بارز این ادعاست.

وی گفت: بنیاد شهید باید علاوه بر خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران ایران اسلامی حامی و حمایت‌کننده خانواده شهدای سایر کشورهای اسلامی باشد و به شهدای مظلوم سایر کشورهای اسلامی نیز توجه ویژه کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی توجه به آموزش فرزندان شهدا را از ضروریات دانست و ابراز داشت: ارائه آموزش‌‌های عمیق دینی و علمی به فرزندان شهدا از مباحث جدی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

دری‌‌نجف‌آبادی با بیان اینکه فرزندان شهدا، خانواده شهدا و جانبازان باید تحت تعالیم عالیه اسلامی و دینی قرار گیرند تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در مسائل فرهنگی هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است که برکات ارزشمندی را در آینده به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به لزوم نقش‌آفرینی فرزندان شهدا در عرصه تولید علم و دانش و معرفت و مدیریت کشور متذکر شد: فرزندان شهدا باید برای پاسداری از خون پدران شهیدشان همواره در سنگر علم و دانش بکوشند.

امام جمعه اراک خواستار توجه هر چه بیشتر مسئولان به موضوع ازدواج و اشتغال فرزندان و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شد.

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول