اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قوچان:

مردم مستحق خدمت بی‌منت هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار قوچان گفت : مردم درک می‌کنند چه کسانی درگیر روزمرگی اداری شده‌اند و چه کسانی با عشق خدمت می‌کنند، مسئولان باید از خدمتگزاری به مردم دریغ نکنند چرا که مردم مستحق خدمت بی‌منت هستند.

مردم مستحق خدمت بی‌منت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، اسماعیل حیدری‌آزاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قوچان که در محل فرمانداری برگزار شد، بر رفتار صحیح و تکریم ارباب‌رجوع تأکید کرد و گفت:‌ این مهم باید در اولویت کار مسئولان و کارکنان باشد چرا که اگر این مردم نباشند این پست‌ها و جایگاه‌ها هم نخواهد بود.

وی افزود: نباید موجبات دلسردی مردم را از نظام و مسئولان ایجاد کنیم و همواره باید در خدمت‌گزاری به مردم صادق و کوشا باشیم.

فرماندار قوچان افزود: رؤسای ادارات و نهادها نباید خود را تافته جدابافته از مردم بدانند، ما همه خادم این مردم هستیم و همه به صورت یک زنجیر به هم وصل هستیم و کوچکترین فعل و کوتاهی در رفتار بعضی از مدیران می‌تواند کل سیستم اجرایی را آسیب‌پذیر کند.

وی افزود: مسئولان حق ندارند به صورت علنی یا غیر علنی از کاندیداهای مورد نظرشان طرفداری کنند یا اینکه سیستم اداری و بیت‌المال را در این راه صرف کنند لذا در این زمینه با تمام متخلفان برخورد جدی می‌شود.

حیدری‌آزاد افزود: وظیفه یک نماینده قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون است و برای تحقق این مهم کاندیداها از دادن وعده‌های توخالی که جنبه اجرایی ندارد بپرهیزند و سعی کنند داشته‌ها و توانایی‌های واقعی خود را مطرح نمایند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول