اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده گچساران در مجلس:

انتظاری مگر خدمت بی‌منت از فرماندار جدید گچساران نداریم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچگونه توقعی به خصوص از منظر سیاسی از فرماندار جدید این شهرستان نداریم، گفت: انتظاری مگر خدمت بی‌منت از فرماندار جدید گچساران نداریم.

انتظاری مگر خدمت بی‌منت از فرماندار جدید گچساران نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاجگردون عصر دوشنبه و پس از مراسم معارفه فرماندار جدید این شهرستان در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: شهرستان گچساران یکی از مناطق استراتژیک و مهم در جنوب کشور است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شهرستان از نظر تولید در چرخه اقتصادی حرف زیادی برای گفتن در سطح ملی دارد، بیان کرد: تولید 25 درصد نفت و گاز کشور موجب شده که این شهرستان نقش بزرگی در به حرکت درآوردن چرخ اقتصادی داشته باشد.

تاجگردون به مردم این شهرستان و شعور و درک و فهم بالای آنها در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: وجود چنین داشته و ظرفیتی موجب می‌شود که ما مسئولان با درایت و تدبیر همگام با خواسته‌های به حق آنها حرکت کنیم چراکه به دقت هرگونه تحرکی از سوی ما را زیر نظر دارند هرچند که در قضاوت نیز همیشه مردمانی منصف بوده و قدردان هرگونه خدمتی حتی از نوع کوچک آن هستند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وظیفه هر مسئولی در نظام جمهوری اسلامی خدمت صادقانه است چراکه این مردم برای ایجاد و حفظ و تثبیت آن خون‌ها داده و رنج‌ها و مشقت‌ها را تحمل کرده‌اند که این به تنهایی وظیفه ما را چند برابر می‌کند.

هیچگونه دخالت و یا معامله‌ای برای انتصاب فرماندار نداشته‌ام

تاجگردون با رد هرگونه دخالت خود در انتصاب فرماندار گچساران گفت: هیچگونه دخالت و یا معامله‌ای برای آمدن فرماندار کنونی نداشته‌ام و امیدوارم آقای استاندار همانگونه که آقای شفیعی را به عنوان فرماندار این شهرستان انتخاب کرد همانگونه نیز از وی برای موفقیت در حل مشکلات این شهرستان از هر نظر حمایت به عمل آورد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه از همه مردم این شهرستان به خصوص هواداران خود خواست برای موفقیت فرماندار در امور محوله نهایت همکاری را با وی داشته باشند.

وی به انتظار خود از شفیعی اشاره کرد و گفت: هیچگونه خواسته‌ای از نماینده ارشد دولت در این شهرستان ندارم مگر اینکه با اولویت‌بندی کارها و کمبودها و نقائص سعی بر برطرف کردن آنها در کمترین زمان ممکن داشته باشد.

فرماندار نباید تنها به رایزنی‌های استانی برای حل مشکلات دل خوش کند

تاجگردون تصریح کرد: فرماندار باید بیش از آنکه مشکلات را از طریق استانی پیگیری کند ارتباط مستمر و سازنده‌ای با مرکز داشته باشد تا بتواند از طریق رایزنی‌های ملی به اوضاع گچساران سر و سامان بخشد که ما نیز پیگیر چنین اموری هستیم و فرماندار را یاری خواهیم داد.

وی گچساران را دارای قومیت‌های مختلف و گرایش‌های متنوع دانست و گفت: فرماندار هیچگاه نباید ارتباط خود را با معتمدین محلی و ریش‌سفیدان باتجربه گچساران قطع کند چراکه یکی از دلایل موفقیت هر مسئول و خدمتگزاری استفاده از همین تجارب ارزنده مردمی است.

تاجگردون از فرماندار گچساران خواست تا همه را در این شهرستان با یک چشم بنگرد و برای حل مشکلات مردم به گرایش‌های سیاسی و قومی و قبیله‌ای توجهی نکند.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول