اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

کمیته امداد پیشگام در خدمت‌رسانی بی‌منت است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: خدمتگزاران مردم در نهاد مقدس کمیته امداد، پیشکسوتان خدمت بی‌منت به اقشار محروم جامعه هستند.

کمیته امداد پیشگام در خدمت‌رسانی بی‌منت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین احمد عجم اظهار کرد: با خلاقیت به کارهای نو و ابتکاری، تولید فکر و با تکیه بر پژوهش و تحقیق می‌توان راهکارهایی تدوین کرد که خودکفایی و عدم نیازمندی اقشار محروم را به دنبال داشته باشد.

استاندار قزوین افزود: تأمین حاجات نیازمندان کار بسیار پر اجر و مزدی است که اگر با اخلاص نیز همراه باشد بسیار پرارزش‌تر می‌شود.

عجم تصریح کرد: خدمتگزاران مردم در نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره)، پیشکسوتان خدمت بی‌منت به اقشار محروم جامعه هستند.

وی اذعان کرد: تأسیس این نهاد برگرفته از روح اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است و قطعاً در همه ابعاد نیز یادگار خوبی از هدف مقدس ایشان به جای گذاشته است که بیانگر توجه ویژه حضرت امام به رفع تنگناهای اقشار محروم جامعه می‌باشد.

استاندار قزوین عملکرد کمیته امداد امام خمینی قزوین را مطلوب و قابل تقدیر برشمرد و تشریح کرد: این برکات و خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) مرهون تلاش‌های مستمر و خالصانه مدیر کل و سایر مدیران و دست‌اندرکاران این نهاد است که بسیاری از گره‌های مردم نیازمند را باز می‌کنند.

عجم با تأکید بر اینکه فاز حرکت در مسیر فرهنگی این نهاد مقدس پررونق‌تر از گذشته شود، بیان کرد: امروزه این نهاد مردم را از برخی تنگناهای جدی نجات داده است ولی در راستای تقویت این خدمت با اهمیت باید برنامه‌ریزی‌های کارشناسی صورت گیرد.

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به کسب مقام پنجم کشوری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در زمینه دریافت زکات تأکید کرد: این امر بیانگر باورهای عمیق دینی مردم و تلاش مستمر و منسجم مسئولان استانی است و امیدواریم به جایی برسیم که هیچ فقیری در جامعه وجود نداشته باشد.

وی بر ضرورت جلب مشارکت‌های مردمی، انجمن‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد اشاره کرد و افزود: در سطح کلان کشور نیز اهتمام مقام معظم رهبری و مجموعه دولت توجه به فقرزدایی در جامعه است که پرداخت یارانه‌ها را نیز می‌توان نمونه‌ای از این ادعا برشمرد.

انتهای پیام/ک30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول