اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی:

مردم از مسئولان کشور انتظار خدمت بی‌منت دارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی مسئولیت را امانت الهی دانست و گفت: مردم از تمام خادمان و مسئولان کشور انتظار خدمت بی‌منت دارند.

مردم از مسئولان کشور انتظار خدمت بی‌منت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، سیده‌سکینه عمرانی در نخستین نشست شورای اداری این شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه، مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را امانت الهی دانست و اظهار داشت: مسئولان نظام باید قدر مسئولیت خود را بدانند و با خدمت بیشتر و تلاش شبانه‌روزی برای اعتلای ایران اسلامی، قدردان این امانت الهی باشند.

وی با بیان اینکه تلاش برای این نظام جزو عبادات است، بر حضور به موقع مسئولان در اداره‌ها تأکید کرد و افزود: مردم از تمام خادمان و مسئولان کشور انتظار خدمت بی‌منت دارند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به سوگندی که در مجلس خورده‌ام، مسائل و مشکلات مردم را با صراحت و جدیت بیان و در حد توان دنبال می‌کنم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و اقتصادی شهرستان سمیرم اشاره کرد و گفت: در راستای معرفی شخصیت‌های برجسته سمیرم برگزاری همایش و نکوداشت‌های عمومی در این شهرستان ضروری است.

در ادامه رئیس جهاد کشاورزی سمیرم از این شهرستان با عنوان قطب مهم کشاورزی و دام‌پروری استان اصفهان یاد کرد و با اشاره به وجود 36 هزار هکتار باغ سیب در این شهرستان گفت: شهرستان سمیرم با تولید بیش از 210 تن در هکتار تولید کننده برتر کشوری است.

وی با اشاره به فعالیت 22 مزرعه پرورش ماهی سردآبی در سمیرم اضافه کرد: سالانه افزون بر یک هزار و 725 تن ماهی سردآبی در این شهرستان تولید می‌شود.

همّت‌علی انصاری یادآور شد: این در حالی است که کل تولید ماهی در استان اصفهان 5 هزار تن است که 3 هزار و 500 تن از این میزان ماهی سردآبی و بیشتر از 50 درصد این نوع ماهیان در سمیرم تولید می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: تولیدات بخش کشاورزی در کشور در ابتدای انقلاب 25 میلیون تن در سال بود که در حال حاضر این میزان به 105 میلیون تن افزایش یافته است.

براساس گزارش خبرگزاری فارس، علی اکبر محمودی، معاون پیشین فرماندار سمیرم و شهردار جدید چمگردان لنجان، روح‌الله شهبازی بخشدار مرکزی سابق و معاون جدید فرماندار تیران و کرون به همراه هشت مسئول سازمان‌های هلال‌احمر، کمیته امداد امام خمینی(ره)، دانشگاه پیام‌نور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه علمیه امام صادق(ع)، امور برق، فرمانده سپاه پاسداران و بانک کشاورزی سمیرم تودیع و معارفه شدند.

سیّدجلال فاطمی بخشدار سابق کویرات آران و بیدگل نیز در این جلسه به عنوان معاون فرماندار و سرپرست بخشداری مرکزی سمیرم منصوب شد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول