اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

خدمت بی‌‌منت به مردم در شهرداری‌ها عینیت یافته است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: خدمت بی‌منت به مردم در مجموعه شهرداری و شورای شهر عینیت یافته و تجلی آن معضلات را برطرف می‌کند.

خدمت بی‌‌منت به مردم در شهرداری‌ها عینیت یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری در جلسه شورای شهر اردبیل به پروسه طولانی صدور برخی از مجوزها و تعلل کارشناسی اشاره کرد و اظهار داشت: برای جلوگیری از سر‌درگمی مردم در صدور پروانه‌ها و مجوز‌ها باید فرصت پاسخگویی به مردم را به حداقل رساند تا شهروندان برای اخذ پروانه ماه‌ها منتظر جوابگویی خادمان خود نباشند.

وی از مدیران مناطق شهرداری خواست در اتاق خود را برای پاسخگویی به مردم باز بگذارند و با سعه صدر با ارباب رجوع برخورد داشته باشند.

رئیس شورای شهر اردبیل یادآور شد: شایسته شهرداری نیست که ارباب رجوع برای انجام کارهای خود در صف طولانی قرار گیرند و شایسته است مدیران مناطق مختلف و معاونین با حضور فیزیکی در محل کار دستور ویژه برای حل مشکلات مردم را صادر کنند.

سرداری با قدردانی از همت شهرداری در اصلاح مسیر ملا‌باشی ـ گلمغان از شهردار خواست تا با ساماندهی ورودی شهر و توجه به منظره مناسب این ورودی‌ها حیثیت شهر و شهروندان را به آنها برگرداند.

این مسئول بیان داشت: امید می‌رود با تامین اعتبار 50 میلیارد تومان کمک دولت به شهرداری‌های استان، شهرداری اردبیل نیز بتواند بسیاری از پروژه‌ها را به سرانجام برساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای شهر اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود در مورد قرارداد سه ساله پیمانکاری رفت و روب شهری گفت: در پیمان دو یا سه ساله پیمانکار اغلب به دنبال کسب منافع خود است و اصلا توجهی به ضرر و زیان شهرداری ندارد.

سرداری ادامه داد: پیمانکار به محض مشاهده کوچک‌ترین ضرر و زیان با دلایل واهی سعی در برهم زدن قرارداد و فسخ آن دارد در حالی که در قرار داد یک ساله ما با ارزیابی نقاط ضعف و قوت پیمانکار می‌توانیم در تمدید قرارداد تجدید نظر کنیم.

وی از شهردار اردبیل خواست در صورت موجود بودن تجربه استان‌های دیگر در این زمینه مدارک را ارائه کرده تا در کمیسیون‌های تخصصی شورا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نایب رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه اظهار داشت: در مقطعی جمع‌آوری زباله به یک بحران و معضل تبدیل شده بود که با درایت شهردار و معاونین پر‌تلاش او این مشکلات برطرف شده و یک سر و سامان واقعی را شاهد هستیم.

جواد زنجانی با دفاع از حق قانونی شورا در موافقت با قرار‌داد یک ساله پیمانکاران رفت و روب شهری گفت: مشکل ما انجام چگونگی آگهی است که فرایند پیچیده و بسیار درازی را طی می‌کند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول