اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

مهم‌ترین مسئله روز حفظ نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: در شرایط کنونی مهم‌ترین مسئله روز حفظ نظام مقدس اسلامی است و همه باید در این راستا تلاش کنند.

مهم‌ترین مسئله روز حفظ نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر شهرستان شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی باید همه تلاش‌ها در راستای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و به این دلیل همه باید بکوشند تا چنین مهمی محقق شود.

وی افزود: علاوه بر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی باید اطاعت از رهبری معظم انقلاب اسلامی نیز در دستور باشد و همه از نماینده مهدی صاحب‌الزمان (عج) اطاعت محض کنند.

سلیمانی با اشاره به اینکه عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اطاعت از رهبری است، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی عزت نظام جمهوری اسلامی در اطاعت محض از رهبری حکیمانه آیت‌الله خامنه‌ای است و باید کوشید تا همه اوامر این رهبری بزرگ جامعه اسلامی محقق شود.

وی تأکید کرد: هیچ‌ احدی حق ندارد با سخنی، رفتاری، برخوردی و... در راستای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارد و بر وحدت موجود در جامعه خدشه‌ای وارد کند که این امر گناهی نابخشودنی است.

وی با اشاره به اینکه باید در راستای حفاظت از نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم، بیان کرد: همه باید در راستای حفاظت از نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند که خیر دنیا و آخرت در اطاعت از رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر افزود: آنچه باعث شد تا برای نماز عید فطر شوشتر برنامه‌ریزی متمرکز شود تنها برای دعوت به وحدت بیشتر و همدلی در شهرستان بود و هیچ منظور دیگری در این راستا وجود نداشته است.

سلیمانی با اشاره به اینکه کسانی که گمان‌های بد کرده‌اند از آنها گذشتم، تاکید کرد: آنهایی که درباره بنده سخنانی گفته‌اند و یا قضاوتی به خلاف کرده‌اند از حق شرعی خود می‌گذرم و امیدوارم خداوند نیز از گناه آنها بگذرد.

وی افزود: دست بوس روحانیت معظم شهرستان شوشتر هستم و در راستای افزایش وحدت در شهرستان چنین تصمیمی اتخاذ شد و اجباری نیز در این باره وجود نداشته است.

سلیمانی همچنین در خطبه‌های نخست نماز عید سعید فطر تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا دستاوردهای این ماه بزرگ را حفظ کنیم و در این راستا باید از همه توان خود استفاده کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر افزود: باید توفیق بندگی را از خداوند طلب کنیم و به این دلیل باید کوشید تا در این راستا گام‌های مستحکمی برداشته شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول