اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان خبر داد

معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر در نمایشگاه دولت مهر زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان گفت: دستگاه‌های اجرایی برتر، غرفه‌های برتر و برجسته در نمایشگاه دولت مهر انتخاب و معرفی می‌شوند.

معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر در نمایشگاه دولت مهر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان بهرام جلیل‌خانی بعد از ظهر امروز در جلسه نمایشگاه دولت مهر استان زنجان، اظهار کرد: مهم و موثر بودن طرح در توسعه استان، ویژه و منحصر به فرد بودن طرح در دولت‌های نهم و دهم و فعالیت چشمگیر در خصوص موضوع طرح از ویژگی‌های طرح‌های برجسته نمایشگاه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های شاخص استان زنجان برای ارائه در نمایشگاه احصا شده است، افزود: برای ارائه این دستاوردها 150 مترمربع فضا اختصاص یافته است.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان بر ضرورت ارزیابی میزان رضایت مردم از عملکرد دولت نهم و دهم در نمایشگاه دولت مهر خبر داد و افزود: بارزترین دستاورد دولت نهم و دهم از دیدگاه مردم نیز می‌تواند در این نمایشگاه از مردم سئوال شود.

مدیرکل بانوان استانداری زنجان نیز در ادامه این جلسه از جانمایی غرفه بانوان در نمایشگاه دولت مهر خبر داد و افزود: سه ماکت ویژه نیز در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

آذر آوازه با اشاره به در نظر گرفتن پارک بانوان، فرهنگسرای کوثر و شهرک های صنعتی در این نمایشگاه تصریح کرد: بروشور دستاوردهای حوزه بانوان نیز در این نمایشگاه توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه کتاب‌های مختلف حوزه بانوان و خانواده در این نمایشگاه ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: زنان شاخص غیر کارمند نیز در قالب مسابقه‌ای در این نمایشگاه شناسایی می‌شوند.

مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان یادآور شد: هر روز یک پنل در حوزه زنان و خانواده در این نمایشگاه با حضور کارشناسان حوزه بانوان و خانواده برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دستاوردهای این حوزه در 505 مترمربع ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: مصوباتی نیز در حوزه بانوان در این پنل به تصویب می‌رسد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول