اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فاس تاکید کرد

توجه جدی دستگاه‌های اجرایی به انضباط مالی

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: انضباط مالی دستگاه‌های اجرایی می‌تواند موجب ساماندهی عقب‌ماندگی عمرانی این استان در بخش‌های مختلف شود.

توجه جدی دستگاه‌های اجرایی به انضباط مالی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه فارس، توزیع اعتبارات سهم شهرستان‌های این استان از محل دو درصد نفت و گاز، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

در این جلسه استاندار فارس با تاکید بر بررسی شاخص‌های مورد نظر دولت در تعیین مناطق محروم، از تخصیص اعتبار برای شهرستان‌هایی که به دلیل عدم تطبیق آمارها، از فهرست شهرستان‌های دریافت‌کننده سهم نفت و گاز خارج شده‌اند، خبر داد.

حسین صادق‌عابدین با تاکید بر تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران، برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام این استان، اظهار داشت: انضباط مالی دستگاه‌های اجرایی می‌تواند موجب ساماندهی عقب‌ماندگی عمرانی استان فارس در بخش‌های مختلف شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر مقابله با سودجویی، تصریح کرد: تمام فرمانداری‌های این استان موظفند برای مقابله با سودجویی، از تغییرات در طرح هادی روستاهای مجاور شهرها تا زمان تعیین تکلیف وضعیت الحاق آن‌ها، خودداری کنند.

همچنین در این نشست اختیارات شورای برنامه‌ریزی این استان بر اساس مقرارت قانونی در مورد ابلاغ الزامات قانونی به کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه همچنین پیشنهادات کارگروه‌های تخصصی اشتغال، امور زیربنایی و شهرسازی، فرهنگی اجتماعی و درآمدها و تجهیز منابع استان فارس، بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول