اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان خواستار شد

لزوم نظارت بر عملکرد مدیران دستگاه‏های اجرایی سمنان

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان نظارت بر عملکرد مدیران دستگاه‏های اجرایی را در استان سمنان خواستار شد.

لزوم نظارت بر عملکرد مدیران دستگاه‏های اجرایی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، حسن سعدالدین فرماندار سمنان به همراه جمعی از مدیران فرهنگی و اجتماعی شهرستان با حضور در دفتر آیت‏الله شاهچراغی نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان با وی دیدار کردند.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان در این جلسه ضمن تبریک انتصاب سعدالدین به عنوان فرماندار شهرستان سمنان ابراز امیدواری کرد: با تجارب کاری وی شاهد رفع بیشتری از مشکلات مردم در حوزه شهرستان باشیم.

آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ضمن تقدیر از زحمات فرماندار سابق سمنان، پذیرش مسئولیت را امانتی از سوی خداوند متعال برای بندگان دانست و ادای امانت را در این امر خدمت مطلوب، بی‏منت و صادقانه به مردم بیان کرد.

وی با تاکید بر تلاش دستگاه‏های اجرایی در راستای تکریم ارباب رجوع و ایجاد رضایت عمومی تصریح کرد: نظارت بر عملکرد مدیران دستگاه‏های اجرایی و حاکم شدن اخلاق اسلامی در ادارات از جمله وظایف فرماندار است که باید مدنظر قرار گیرد.

حسن سعدالدین، فرماندار شهرستان سمنان نیز در این جلسه، هدف از این دیدار را تجدید بیعت مجدد با نماینده ولی‏فقیه در استان اعلام کرد.

وی ضمن ارائه گزارشی از وضع اجتماعی و فرهنگی شهرستان سمنان گفت: سابقه تاریخی نشان داده که هرگاه مسئولان از رهنمودهای روحانیت بهره‏مند شدند، موفق و سربلند بوده و جدایی و دوری از این منبع هدایتگر کاستی‏ها و کج‏روی‏ها را همواره به همراه داشته است.

فرماندار مرکز استان سمنان تصریح کرد: مردم شهرستان سمنان با ویژگی‏های ممتاز فرهنگی و اعتقادی مردمی حاضر در صحنه و ولایت‏مدار و پیرو منویات مقام معظم رهبری بوده و همواره حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‏های مختلف همچون گذشته هستند.

سعدالدین با بیان اینکه ملت بزرگ ایران به خصوص خانواده‏های معظم شهدا و ایثارگران شایسته بیشترین خدمت‏ها از سوی مسئولان هستند، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم خادمان خوبی در مجموعه فرمانداری برای مردم شهرستان باشیم و توفیق خدمت‏گزاری مطلوب‏تری را از خداوند متعال مسئلت داریم.

فرماندار سمنان با اشاره به افزایش جمعیت مرکز استان و تغییر بافت جمعیتی شهرستان در اثر مهاجرپذیری و جاذبه‏های موجود از جمله فرصت‏های شغلی در یک دهه اخیر و روند رو به رشد این موضوع، بالا بودن فرهنگ مردم شهرستان را عامل غالب شدن فرهنگ شهرستان به مهاجران دانست.

فرماندار مرکز استان سمنان توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی و تدوین برنامه به خصوص برای 30 هزار  دانشجوی ساکن در شهرستان را با کمک روحانیت معزز و مسئولان دانشگاه‏ها بسیار ضروری و از برنامه‏های کاری خود اعلام کرد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول