اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان تأکید کرد

لزوم ارائه میزان ظرفیت پیمانکاران توسط دستگاه‌های اجرایی

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری همدان با تأکید بر ارائه میزان ظرفیت پیمانکاران توسط دستگاه‌ها، گفت: در صورت عدم ارائه این میزان ظرفیت‌ها شخص مسئول به دستگاه تخلف اداری معرفی می‌شود.

لزوم ارائه میزان ظرفیت پیمانکاران توسط دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خسرو سامری ظهر امروز در شورای فنی استان برقراری عدالت در ارائه پروژ‌ه‌ها به پیمانکاران را هدف اصلی شورای فنی استان بیان کرد و اظهار داشت: مسئولیت قانونی و بسیار سنگین شرعی، ما را مکلف به انجام دقیق وظایف خود می‌کند.

وی با اشاره به مسائل مربوط به کمبود و فصل اعتبارات در طرح‌ها و پروژه‌ها گفت: با توجه به مسائل و مشکلات موجود باید کیفیت در کار را همواره مد نظر قرار داد.

معاون عمرانی استانداری همدان با بیان اینکه همه در مقابل تک‌تک پروژه‌ها مسئول هستیم، افزود: با سرعت، دقت و قیمت بهینه می‌توان پروژه‌ها را به پایان رساند.

وی با اشاره به ارسال نامه‌ای از تهران مبنی بر ارسال پیشنهادات و نظرات شورای فنی استان‌ها به شورای عالی برنامه‌ریزی تصریح کرد: اعضای شورای فنی استان با بررسی قانون شورای انقلاب اسلامی سال 58 نظرات و پیشنهادات خود را به صورت دقیق برای ارسال به تهران به دفتر معاونت عمرانی ارائه کنند.

سامری با تأکید بر حضور چشمگیر بخش خصوصی در شورای فنی استان افزود: در حدود 70 درصد از تصمیمات این شورا با حضور بخش خصوصی صورت می‌گیرد که مطمئناً تأثیرگذار خواهد بود.

معاون عمرانی استانداری همدان با رد هرگونه مچ‌گیری از دستگاه‌ها در تأخیر در انجام کارها خاطرنشان کرد: این شورا تا پایان سال با ارائه گزارش از دستگاه‌ها نحوه انجام کار و فعالیت هر دستگاه را مورد بررسی قرار خواهد داد.

وی با انتقاد از خودداری برخی دستگاه‌ها در انجام مکاتبات و ارائه جوابیه گفت: هدف ما به پایان رساندن کار است و اگر در مکاتبه با دستگاهی جوابی نگیریم برخورد قاطع خواهیم داشت.

سامری وجود 84 طرح با اعتبار 22.5 میلیارد تومان را از جمله برنامه‌های سال 91 مسکن و شهرسازی استان بیان کرد و افزود: مسکن و شهرسازی استان باید برای متمرکز کردن پروژه‌های خرد خود بعد از بررسی کامل برای تصویب آن را به این شورا ارائه کند.

وی با تأکید بر حضور فعال پیمانکاران بومی در طرح‌ها و پروژه‌های استان اظهار داشت: حدود 100 پروژه عمده در استان وجود دارد که قصد ما بررسی دقیق و انجام به موقع آنهاست.

سامری از اعضای دفتر فنی استانداری همدان خواست موارد قابل حل در محل پروژه را انجام دهند و از مکاتبات غیر ضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول