اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

دستگاه‌های اجرایی در جذب مانده اعتبارات سال 90 همت داشته باشند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت:‌ دستگاه‌های اجرایی در جذب مانده اعتبارات عمرانی سال 90 همت والایی داشته باشند و نگذارند این اعتبارات برگشت بخورد.

دستگاه‌های اجرایی در جذب مانده اعتبارات سال 90 همت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با هشدار جدی به 11دستگاه اجرایی استان اردبیل در ضرورت جذب مانده اعتبارات عمرانی تا آخر شهریور ماه اظهار داشت: میراث فرهنگی، نوسازی، بنیاد مسکن، منابع‌ طبیعی، جهاد کشاورزی،‌ آب و فاضلاب روستایی و شهری، راه و شهرسازی، ‌امور عشایری، تربیت بدنی و استانداری باید در جذب مانده اعتبارات استانی که رقم آن رد مجموع 38 میلیارد تومان اعلامی بانک و 30 میلیارد تومان اعلامی ذی حسابی است شایسته و مطلوب عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ جهاد کشاورزی که مدیران و معاونان آن مدعی هستند اعتباری برای اجرای پروژه‌ها تخصیص نیافته است 14 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار مانده و در حال برگشت دارند که از این مجموعه بارها خواسته‌ایم به هر نحو ممکن در جذب این اعتبار کوشا بوده و وارد گود شود.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد؛ اگر دستگاه‌های یاد شده تا 31 شهریور این اعتبارات را جذب نکنند به یقین برگشت خورده و ما هیچ پاسخی در قبال مردم و افکار عمومی نخواهیم داشت.

ریالی برای پرداخت حقوق نیروهای طرحی اختصاص نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابری با اشاره به ساماندهی نیروهای طرحی، قراردادی و شرکتی در اردبیل گفت: ‌به کارگیری کارمند طرحی از اول سال 90 خلاف بوده و امروز دلیل ندارد برای این نیروها از مجل اعتبارات عمرانی و یا جاری ریالی پرداخت شود.

این مسئول بیان داشت: ما بارها به دستگاه‌های اجرایی اعلام کردیم که وضعیت نیروهای خود را در قالب نیروهای طرحی، شرکتی و قراردادی اعلام کنند و اگر در این باب قصوری صورت گرفته مقصر خود دستگاه‌های اجرایی هستند.

صابری همچنین در خصوص ابلاغ اخیر در پرداختی واجبات و مستحبات هزینه‌ای به کارکنان خاطرنشان کرد: هیچ دستگاهی حق ندارد واجبات پرداختی خود را که حقوق کارکنان است رها کرده و به فکر پرداخت اضافه‌کار و یا مزایای دیگر باشد.

وی ادامه داد: در پرداختی‌ها باید در اولویت اول پرداخت حقوق و فوق‌العاده حذب شامل حق عائله‌مندی باشد و در کنار آن بیمه خدمات درمانی و بحث هزینه‌های رایگان درمانی ایثارگران توسط دستگاه‌هاست که برخی از آزادگان در نشست دیروز از این امر گلایه داشتند که امیدواریم دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات رایگان درمانی به ایثارگران اهتمام داشته باشند.

استاندار اردبیل در پایان سخنان خود تصریح کرد:‌ در مرحله مستحبات نیز پرداخت اضافه‌کار، رفاهی، ماموریت، هزینه سوخت، آب و برق و همچنین اجاره‌بها وجود دارد که در صورت برطرف شدن نیازهای ضروری می‌توان در این حوزه نیز ورود پیدا کرد.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول