اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام استاندار قم به مناسبت زلزله آذربایجان شرقی

اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان برای یاری‌رسانی به زلزله‌زدگان

خبرگزاری فارس: استاندار قم در پیامی به مناسبت وقوع حادثه دلخراش زلزله در استان آذربایجان شرقی با آسیب‌دیدگان این حادثه همدردی کرد.

اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان برای یاری‌رسانی به زلزله‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در پیامی با تسلیت این حادثه به هموطنان آذری آورده است: وقوع زلزله شهرهای اهر، ورزقان، هریس و روستاهای اطراف آن در استان آذربایجان شرقی که به کشته و زخمی شدن و بی‌خانمانی جمع زیادی از ساکنین این مناطق منجر شد، قلوب رمضانی هموطنان عزیز در سرتاسر میهن اسلامی را جریحه‌دار و بار دیگر خاطره تلخ حادثه دلخراش زلزله بم و زلزله‌های مشابه را در اذهان تداعی کرد.

در ادامه آمده است: ضمن ابراز همدردی با عموم حادثه‌دیدگان و مسئولان خطه غیور و دلاورپرور آذربایجان شرقی و اعلام آمادگی مردم مؤمن و ولایی استان مقدس قم و تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان برای کمک و یاری به خانواده‌های آسیب دیده، از درگاه خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه برای درگذشتگان و شفای عاجل برای مصدومان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان این حادثه اندوهناک را مسئلت دارم.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول