اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

مرجع حل اختلافات دستگاه‌های اجرایی استانداری است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی گفت: مرجع حل اختلافات دستگاه‌های اجرایی استانداری بوده از این رو ادارات اختلافات خود را در این چهارچوب پیگیری کنند.

مرجع حل اختلافات دستگاه‌های اجرایی استانداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد محمود احمدی‌بیغش در نشست شورای اداری خراسان‌شمالی با تاکید بر تعامل بین دستگاه‌های استان خراسان‌شمالی اظهارکرد: بر اساس مصوبه هیئت دولت دستگاه‌ها باید در زمان اختلاف صرفاً از طریق استانداری اقدام کنند.

وی تصریح کرد:طبق این مصوبه دستگاه‌ها حق نداشته تا راساً برای پیگیری اختلاف به مرجع قضایی شکایت کنند.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی ارائه شکایت مستقیم دستگاه‌ها از یکدیگر را نوعی تخلف عنوان کرد و افزود: این مهم قابل رسیدگی در استانداری بوده وبا دستگاه‌های متخلف بر اساس قانون برخورد می‌شود. 

وی همچنین 34 با اشاره به اینکه 34 پروژه اساسی و تأثیرگذار خراسان‌شمالی در طرح مهر ماندگار قرار گرفته است، گفت:‌ این پروژه‌ها تا قبل از اتمام دولت دهم در خراسان‌شمالی باید به بهره‌برداری برسد.

وی با تاکید بر اینکه دولت برای تکمیل این پروژه‌های عمرانی اعتبارات لازم را تأمین می‌کند، گفت: در این راستا از اجرای پروژه‌های جدید به منظور تکمیل این پروژه‌ها پرهیز خواهد شد.

احمدی‌بیغش تصمیم انقلابی رئیس جمهور برای تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های تأثیرگذار تا قبل از اتمام دولت دهم را برشمرد و افزود: این تصمیم انقلابی که با اجرای طرح مهر ماندگار صورت می‌گیرد زمینه را برای توسعه و خدمات‌رسانی هر چه بیشتر در اقصی نقاط فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه پیش از این شمار طرح‌های مهر ماندگار در خراسان‌شمالی 29 طرح بود، گفت: این طرح‌ها با درخواست مدیریت استان افزایش یافته و به 34 پروژه افزایش یافت.

وی همچنین بر پیگیری دستگاه‌ها برای جذب اعتبارات ملی تاکید کرد و گفت: بر اساس قانون بودجه بیشتر اعتبارات در اختیار وزارتخانه‌ها بوده از این رو لازم است تا در این زمینه پیگیری‌های لازم از سوی دستگاه‌ها صورت بگیرد.

احمدی‌بیغش همچنین با قدردانی از خدمات آیت الله مهمان نواز در طول نیم قرن در این خطه اظهار کرد: این عالم فرزانه حدود پنج دهه مردم این سامان را به تقوا و پرهیزگاری هدایت و دعوت کرده‌اند.

وی افزود:‌ وحدتی که امروز در خراسان‌شمالی حاکم است، مرهون تلاش‌های بسیار زیاد این شخصیت ارزشمند بوده که به پاس خدمات این مرد بزرگ که از ایشان به عنوان یک چهره ماندگار ساخته است، از این رو در مراسم نکوداشتی از ایشان تجلیل به عمل خواهد آمد.

عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در این نشست بر بهره گیری از فضائل ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

آیت‌الله مهمان‌نواز گفت: این ایام فرصت مناسبی برای جلب قلوب مؤمنان به سوی خداوند بلندمرتبه و گرایش دادن جوانان به سوی وظایف دینی است از این رو باید نهایت بهره‌برداری را از ماه مهمانی خدا برد.

انتهای پیام/ر10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول