اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تحول اداری استانداری هرمزگان مطرح کرد

افزایش میزان رضایتمندی مراجعان از دستگاه‌های اجرایی هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری هرمزگان گفت: میزان رضایتمندی ارباب‌رجوع از دستگاه‌های استان امسال به 83.18 ارتقا یافته است.

افزایش میزان رضایتمندی مراجعان از دستگاه‌های اجرایی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، ابوالفضل کمالی اظهار داشت: براساس مصوبه، طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب‌رجوع از دستگاه‌های اجرایی هم‌زمان با سراسر کشور توسط دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری با همکاری جهاد دانشگاهی استان هرمزگان اجرا شد.

وی افزود: این طرح با حضور و مشارکت قریب به 780 پرسشگر در مرکز استان و تمام شهرستان‌ها اجرایی شد و دستگاه‌های مشمول در این طرح 52 دستگاه در مرکز استان و ادارات وابسته به این دستگاه‌ها در سرتاسر شهرستان‌های استان هستند.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری هرمزگان افزود: براساس نتایج اولیه این طرح میزان رضایتمندی مردم مراجعه کننده به ادارات استان یا همان ارباب‌رجوع که در سال گذشته، 80.15 درصد بوده با افزایش 3.3 درصدی به 83.18 ارتقا یافته است.

کمالی در ادامه رعایت حرمت انسان را بنیادی‌ترین ارزش نظام تکریم ارباب‌رجوع دانست و گفت: حکومت اسلامی در تعیین نظام ارزشی خود، به تصویری خاص از انسان متکی است که بر طبق این تصویر، هر فرد حرمت انسانی دارد.

وی ادامه داد: در نظام اسلامی دستگاه‌های اداری وظیفه‌ای بسیار خطیر دارند که حفظ حرمت شهروندان در تمام ابعاد آن است و یکی از مصادیق این مهم، تکریم انسان در مقام ارباب‌رجوع است.        

کمالی تصریح کرد: اداره‌کل تحول اداری استانداری هرمزگان با همین نگاه ارزشی و نظر به تاکیدات و دستورات دولت در خصوص تکریم ارباب‌رجوع قصد دارد ارزیابی‌ها و بازدیدهای خود را مستمر ادامه داده تا میزان رضایت ارباب‌رجوع از ادارات استان را هم‌چنان در نمودار رو به رشد خود در مسیر درست قرار دهد.

انتهای پیام/ز30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول