اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوعلی خبر داد

رقابت 35 تیم در والیبال نخستین المپیاد ورزشی جوانان

خبرگزاری فارس: دبیر برگزاری نخستین المپیاد ورزشی جوانان استان قم از آغاز رقابت 35 تیم در مسابقات رشته والیبال این المپیاد خبر داد.

رقابت 35 تیم در والیبال نخستین المپیاد ورزشی جوانان

حسین دوعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: با توجه به آغاز این مسابقات از روزهای آغازین تابستان سال جاری اکنون رقابت مدعیان قهرمانی در المپیاد ورزشی  جوانان قم به مراحل پایانی نزدیک شده است.

وی ادامه داد: رقابت مدعیان قهرمانی در نخستین المپیاد ورزشی جوانان قم با شور و حرارت خاصی بین ورزشکاران جوان قمی در حال برگزاری است و در حالی به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شوند که در والیبال 35 تیم کار خود را برای کسب عناوین اول تا سوم آغاز کرده‌اند.

دبیر برگزاری نخستین المپیاد ورزشی جوانان محلات استان قم افزود: در حالی که این رقابت‌ها از آغازین روزهای تابستان با شرکت ورزشکاران رده سنی جوانان از محلات شهر قم در شش رشته ورزشی پسران و پنج رشته ورزشی دختران آغاز شده است، رقابت‌ در اکثر رشته‌ها در مراحل پایانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در این رقابت‌ها ورزشکاران رده‌های سنی نوجوانان و جوانان قم حضور دارند ابراز داشت: در مسابقات فوتسال که با شرکت 124 تیم در دو رده سنی نوجوانان و جوانان آغاز شده بود، اکنون چهار تیم هر رده سنی در مرحله نیمه نهایی قرار دارند و دیدارهای آنها در سالن ورزشی 15 خرداد مجموعه جانبازان قم برگزار می‌شود.

دوعلی با اشاره به کیفیت بالای رقابت ورزشکاران حاضر در این المپیاد یادآور شد: در رشته والیبال پسران 24 تیم دیدارهای خود را از روز سه‌شنبه 27 تیر ماه در سالن ورزشی شهدای نیروگاه آغاز کرده‌اند و برنامه ریزی برگزاری این رقابت‌ها به شکلی است که بازی‌ها در مرحله مقدماتی در هشت گروه سه تیمی به شکل دوره‌ای برگزار شده و مدعیان بدین ترتیب برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین مسابقات والیبال در بخش دختران با شرکت 11 تیم در سالن ورزشی نرجس منطقه نیروگاه در حال برگزاری است و رقابت‌های تیراندازی دختران نیز در سالن ورزشی میثم منطقه سالاریه قم امروز برترین‌های خود را خواهد شناخت.

دبیر برگزاری نخستین المپیاد ورزشی جوانان محلات استان قم ابراز کرد: این در حالی است که دختران ورزشکار شرکت‌کننده در مسابقات رشته طناب‌کشی نیز در قالب 20 تیم در سالن ورزشی میثم به رقابت می‌پردازند.

وی عنوان داشت: همچنین برترین‌های برخی رشته‌ها تا امشب مشخص می‌شوند، ضمن اینکه بانوان شرکت‌کننده در پیکارهای آمادگی جسمانی هم از ساعت 9 صبح امروز پنجشنبه 29 تیر در سالن ورزشی نرجس برای کسب عناوین برتر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول