اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد فردوس خبر داد

کمک 5 میلیارد ریالی مردم فردوس به نیازمندان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردوس گفت: مردم فردوس در سال گذشته بیش از پنج میلیارد ریال به امداد این شهرستان برای خدمت به محرومین و نیازمندان کمک کردند.

کمک 5 میلیارد ریالی مردم فردوس به نیازمندان

علیرضا پاکدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: کمک‌های مردم نیکوکار شهرستان فردوس در مناسبت‌های مختلف به این نهاد پرداخت و بین محرومان شهرستان توزیع شد.

وی افزود: با گذشت 32 سال از عمر پربرکت کمیته امداد امام خمینی(ره) این نهاد انقلابی همچنان با هدف یاری محرومان براساس فقه و اخلاق اسلامی و تحت امر مستقیم مقام معظم رهبری به محرومان و نیازمندان خدمت رسانی می‌کند.

رئیس کمیته امداد فردوس با اشاره به وجود تعداد زیاد موسسات خیریه در این شهرستان تصریح کرد: مردم شهرستان فردوس از فرهنگ دینی بالایی برخوردار و همیشه در انجام امور خیر پیشقدم هستند.

پاکدل یادآور شد: در سال جاری نیز مبلغ 104 میلیون ریال برای پوشاک شب عید ایتام و محرومان هزینه و بیش از 500  کیلوگرم گوشت اهدایی خیران نیز بین خانواده‌های ایتام و تحت حمایت توزیع شد.

وی گفت: در سال گذشته مبلغ 890 میلیون ریال در طرح اکرام، 450 میلیون ریال در طرح اطعام و مبلغ 66 میلیون ریال در طرح برکت، مفتاح الجنه و محسنین از طریق مشارکت‌های مردمی جمع آوری شد.

رئیس کمیته امداد فردوس افزود: در سال گذشته همچنین بیش از 636 میلیون ریال زکات، یک میلیارد و 350 میلیون ریال صدقه و یک میلیارد ریال فطریه، کمک‌های مردمی و جهیزیه در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع آوری شد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول