اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

خیران آمل در کمک به نیازمندان پیش‌قدم هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: خیران آملی در کمک و دستگیری نیازمندان پیش‌قدم هستند.

خیران آمل در کمک به نیازمندان پیش‌قدم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده عصر امروز در ششمین همایش بزرگ مجمع خیرین آمل و آئین گلریزان برای نیازمندان بیان داشت: نگاه و تفکر خیرخواهی از بزرگان و اهل بیت برگرفته شده که با روی آوردن به اسلام در خون و جان ما نیز نهادینه شد.

وی با اعلام اینکه امام حسن مجتبی(ع) در احسان و حرکت برای محرومان بی‌نظیر و منحصر به فرد بودند، افزود: آن حضرت در سال دو بار همه دارائی‌های خود را انفاق می‌کردند و به محرومان و نیازمندان می‌دادند که این امر در کتاب‌های اهل سنت و شیعه یاد شده است.

اکبرزاده با اشاره به اینکه آمل یکی از شهرهای پیش قدم در کمک به نوع‌دوستان در استان مازندران است، اذعان داشت: باید از حس انسان‌دوستی برای رفع نیاز مادی و معنوی افراد نیازمند کمک گرفته شود.

وی با اعلام اینکه بذل، ایثار و کرم برگرفته از فرهنگ اسلامی کشورمان است، گفت: سازمان‌های خیریه و مردم نهاد زیادی در این شهرستان فعالیت دارند که تعدادشان به 21 موسسه و سازمان خیریه می‌رسد.

عضو هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان آمل در این نشست بیان داشت: ششمین همایش مجمع خیرین این شهرستان در ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) منشا خیر و رحمت برگزار شد.

عطاالله حیدرزاده اظهار داشت: این مجمع شش سال است که با رویکرد غیرسیاسی روی کار آمده و تشکلی غیردولتی با اهدافی نظیر رواج خیر و نیکی، کمک به نیازمندان و مستمندان باآبرو و بی‌سرپرست، دستگیری ایتام حرکت نیکوکارانه خود را آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: کمک به زوج‌های جوان نیازمند، مددرسانی درمانی به بیماران صعب‌العلاج و ناتوان، ایجاد خانه پدر، تاسیس خانه سالمندان، ایجاد مهد جهت فقرزدایی از دیگر اهداف ما است.

حیدرزاده با تاکید اینکه این مجمع برای حمایت از محرومان در همه زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و معیشتی فعالیت دارد، گفت: انجام کار خیر حلاوت و شیرینی دارد که نمی توان آن را در بیان عادی بازگو کرد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول